Rolex Sub 14060

Medlem
26. des. 2011
Sted
Stavanger
Hva er prisen for en ny 14060 om de fortsatt selges via AD?
Må man regne med ca 30 000?

Disse er vel også sjelent for salg via finn etc?

Begynner å få virkelig lyst på en slik klokke.

Får du denne for 30k ny hos forhandler er du helten min.

Ser du er fra Stavanger, så ta en telefon til Askeland. Tror listeprisen ligger på rundt 43-44k uten å være så veldig sikker.

Var det ikke noen som hadde fått tilbud på denne til 37' fra Jørgensen, men endte med å kjøpe fra Lervik til omtrent samme pris?

Det må vel være et godt tilbud...

Veiledende pris er 41400kr. Som nevnt er det mulig å skaffe den til 37k.

Nå er det ryktet prisoppgang, uten at man vet for sikkert om dette er reelt eller salgstriks fra AD :)

Var det ikke noen som hadde fått tilbud på denne til 37' fra Jørgensen, men endte med å kjøpe fra Lervik til omtrent samme pris?

Det må vel være et godt tilbud...

Det var meg. :)

Til trådstarter: Jørgensen får inn nye 14060m rundt 22. februar, og de var villige til å gi 10% rabatt til "TS.no pris" (som blir 37k). Lervik ur får inn til uken, og det er der jeg får min fra neste torsdag. De matchet prisen 100%. Begge to har vært en fryd å forholde seg til - kjappe svar på mail, hyggelige og serviceminded tvers igjennom. ;)

Mtp hvor fort den fra Jonny gikk synes jeg nesten det virker som den var noe lavt priset. Eller kanskje den var priset helt riktig? Hvem vet.

Uansett er nok 37-38k mer frakt en realistisk og god pris fra våre kjære stam-AD'er inntil prisene går opp neste gang :).

Så forresten at dønn solide DavidSW solgte en pen 14060 (head only) for like under 3000 dollar her om dagen. Nice :cool:

Ute etter samme klokken selv, men helst brukt.
Har søkt opp og ned og får inntrykk av at den kommer litt sjeldnere til salgs her inn enn tidligere.

Men Briljant Wathces solgte akkurat en på Finn for 23.900,-, så er bare å følge med :cool:
(Venter på finansene så jeg måtte passe på denne...)
http://www.briljantwatches.com/no/viewitem.asp?iid=839&gid=1
Siden jeg bestemte meg for en 14060 for 5 mnd siden så satt jeg ikke på gjerdet og ventet, så denne gikk fort ja.:D

Mtp hvor fort den fra Jonny gikk synes jeg nesten det virker som den var noe lavt priset. Eller kanskje den var priset helt riktig?

Med tanke på betalingsvilligheten min for en 14060 i det siste, så var det drit billig, men sånn rent bortsett fra det så er det nok forholdsvis greit tror jeg.;)
5d25cb0c.jpg

Hvordan er det å bestille fra http://www.briljantwatches.com? Frakt/moms osv?
Ebay blir vel uansett ikke billigere enn å kjøpe den fra en AD her?
Jeg kunne og tenkt meg en dato, så kjøper jeg en ny er det liten prisforskjell på dato og uten. Men får se hva det blir til. Det var som en del her inne nevnte i mitt første innlegg "kjøp Rolex nå, for du kommer garantert til å gjøre det på sikt" ;)

Jonny/Briljantwatches holder til i Nannestad, så moms er neppe noe å bekymre seg for:)

Edit: var sent ute her, men da har du " fått det inn med teskje"..

Han benytter seg dessuten av express over natten, så klokken dukker opp tidsnok til morgenkaffen.;)

Det hørres jo fantastisk ut. Så da kan man gjøre en del kutt via den siden med andre ord.
Men de "gode" klokkene går vel på sekundet, så skal mye til for å få det man virkelig ønsker :)

Hvis du er i "kjøpsmodus" så er det bare å sjekke daglig.. Jeg har aldri opplevd at en handel glipper fra Jonny - men så bruker jeg heller ikke så altfor lang tid på å bestemme meg..

Han selger i all hovedsak brukt. Og kjøper. Og tar innbytte. Og selger i kommisjon. Noen har service i forkant, noen har ikke. Dette er alltid spesifisert :).

Det eneste som er 100% sikkert er at klokken er ekte og at selgeren er legitim, resten må du nesten sjekke på en case by case basis.

Han selger i all hovedsak brukt. Og kjøper. Og tar innbytte. Og selger i kommisjon. Noen har service i forkant, noen har ikke. Dette er alltid spesifisert :).

Det eneste som er 100% sikkert er at klokken er ekte og at selgeren er legitim, resten må du nesten sjekke på en case by case basis.

Fantastisk.
Takk for feedback ;)

Stort sett brukte klokker ja, men han rett som det er nye klokker inne også.. De er vel renset dersom det er behov for det (sønnen hans er urmaker tror jeg). Jonny kjøper brukte klokker for videresalg, har klokker i kommisjon for kunder og tar brukte klokker i innbytte.

Han er 100% goodguy - ikke noe å bekymre seg for :)