Rolex Sub på finn.no

Jeg ringte forresten en Fredrik Stang - Lund som står registert på gulesider.no med postadressen som er på FINN. Men han hadde absloutt ingen Rolex klokke å selge, så da ble jeg litt mer skeptisk her....

Helt klart. Hadde uansett vært greit med bilder av den aktuelle klokken. Får se hva han svare på mail. Kan jo være et godt kjøp.

Jeg ringte forresten en Fredrik Stang - Lund som står registert på gulesider.no med postadressen som er på FINN. Men han hadde absloutt ingen Rolex klokke å selge, så da ble jeg litt mer skeptisk her....

Hehe såpass ja;) Ja noe måtte det jo være...

Han vurderer å selge, fått 15 bud på en time sier han...

Skulle komme tilbake til meg... Huff... betaler lett 5000 ekstra for å slippe sånne ubesluttsomme typer...

Det er vel ingen som tror den blir solgt for 25000.

Som jeg postet på en lignende tråd her:

Han hadde fått 15 bud på 40min. Han skulle komme tilbake ang pris så den går nok ikke under 30-32. Også syns jeg e-Mail adr var noe å bite seg merke i: firstsecuritie@gmail.com. Det virker som han prøver å kopiere mailen til First securities finance. Også er det vel få som forteller at de selger klokken grunnet økonomi og stiller rett under med fult navn. Eller?

FEILPOST.

Denne hører IKKE hjemme i "Kjøp og salg - diverse" hvor den først ble lagt, men i vårt Rolexforum.

Vær så snill å respektere forumkategoriene!

Og nå ligger det to stk poster i Rolex-forumet om akkurat samme saken :)

Nå har det kommet nye bilder. De nye bildene må jo være a 11610LV. Det er jo grønn skive på den. Hvordan kan den da være 2 år gammel.

Edit: Nå har han byttet tilbake til bilder fra uret.se igjen

Selger opererer med forskjellige e-postadresser og forskjellige navn. I tillegg kan han ikke fremskaffe bilder av den aktuelle klokken.

Hehe, dette er håpløse saker, selv en så "horete" flipper som meg vet når det er på tide å la være og engasjere seg i slike prosjekter...:mrgreen:

Hehe, dette er håpløse saker, selv en så "horete" flipper som meg vet når det er på tide å la være og engasjere seg i slike prosjekter...:mrgreen:

Vel, vi snakker jo om en mulig svindler på finn.no. Det burde jo være i alles interesse å avsløre slike ;)

07.jpg

Men at denne karen skulle gå rundt med Rolex kan jeg ikke helt se for meg....hehe.

Det foreligger ifølge selger bud på 32´.

Ellers finnes det jo flere Fredrik Stang i Oslo, så langt fra sikkert at dette er noen scam... At vedkommende ikke nødvendigvis legger ut fullt telefonnummer på finn (eller er oppført i telefonkatalogen) betyr nødvendigvis ikke at personen ikke er seriøs.

Nei, man skal ikke forhåndsdømme, men når personen ikke legger ut bilde av den aktuelle klokken, prisen er mistenkelig lav, første e-posten han sendte til meg var fra "Andre Kristiansen" (anormannk@gmail.com), for så å følge opp med å sende e-poster fra "First Sec" (firstsecuritie@gmail.com) og signere dem med "Fredrik", så begynner man jo å lure litt...

Han vil ikke sende bilder av klokka heller... Skulle jeg ha solgt et såpass dyrt objekt, hadde jeg ikke nølt med å ha bilder klare når evt. kjøpere ville se klokka.

Sendte purremail i går kveld om bilder. Mottok da dette svaret:

"Takk,kommer tilbake,skrev jeg til deg. Det klarer ikke du å respektere.. jeg har 18 andre interessenter på uret som har gitt bud, en av de kommer til å få tilslaget ikke du.

Ha en fortsatt fin helg !

Fredrik"

Her er vi tydeligvis seriøse, ja... :???: