Selges Rolex Submariner 114060 vurderes solgt (norskkjøpt - dog uten boks / papirer) - NOK 77,000 (ny pris!)

Medlem
8. jan. 2016
Sted
Oslo
Hei,

Da var det min tur til å legge ut min Rolex 114060 her på tidssonen, etter 4+ år med eierskap. Klokken ble kjøpt av meg i Januar 2016 av en GG her på forumet, og er opprinnelig kjøpt i Mai 2015. Den har vært brukt stort sett hver dag og har fått endel hairlines etc. etter det jeg vil kalle normal bruk. I tillegg så er det noen mindre merker på siden av klokken, men ikke noe som burde være et stort problem å fjerne ved f.eks en polering. For øvrig så både går klokken bra så jeg ser ikke at det er noe umiddelbart behov for service her, utover av eventuelle estetiske grunner.

Klokken har fungert utmerket i perioden, men da jeg (dessverre) har hoppet på treningsbølgen og byttet ut ut mekanisk urverk med pulsklokke og tenker å investere vederlaget fra et klokkesalg inn i en ny karbonracer, så ser jeg mitt snitt i å legge den ut for salg her.

Som nevnt i overskriften så selger jeg kun klokken, da jeg gjennom diverse flytteprosesser de siste årene har klart å miste både boks og papirer (jeg kjøpte klokken her på forumet i komplett stand). Klokken er norskkjøpt på Lervik, så det er mulig at det går an å få verifisert kjøpet der(?), i tillegg til at jeg godt kan ta turen ned til urmaker Bjerke for å verifisere klokkens ektehet (ved ønske).

Jeg er klar over utfordringene mangel på papirer / boks medfører, og er derfor villig til å legge ut klokken for NOK 80.000 77.000,- (endel under 'markedspris' for en klokke inklusiv alt, som da refererer mangelen på papir / boks som sådan, samt noe bruksslitasje). Jeg kan også være villig til å høre på bud. Holder til i Oslo, og foretrekker F2F handel - men kan eventuelt sende med EoN på kjøpers regning hvis ønskelig.

Ta gjerne kontakt på PM

Håkon

(Bilder nedenfor tatt med iPhone - har prøvd å få frem hairlines, mikro-hakk og andre 'skavanker' på best mulig måte

IMG_0033.jpg
IMG_0034.jpg
IMG_0036.jpg
IMG_0035.jpg
IMG_0038.jpg

Redigert:
  • Liker
Reaksjoner: Aykay