Solgt Rolex Submariner 11610LN mot 116515/ 116518/116528

Medlem
27. sep. 2011
Sted
Oslo
9
32_403376880.jpg

Har for bytte/salg en submariner, 40mm med dato. Ny type med ceramic bezel. Klokken er kjøpt ny av meg hos norsk AD des 2011 og har vært i mitt eie siden den gang. Alt av tilbehør medfølger. Boks, tags, bezelbeskyttelse, sertifikat, lenkeledd m.m er selvsagt med. Det mangler ingen ting.

Submariner er kanskje verdens mest kjente armbåndsur, med en tidløshet som andre produsenter har drømt om å skape i årtier. En av verdens mest etterspurte klokker, og selv om de ikke akkurat er sjeldne å finne er de i særklasse når det gjelder å holde verdien, og er meget lette å omsette om du skulle ønske å bruke pengene på noe annet. Denne klokken har steget og kommer til fortsette å stige i verdi. Avkastningen er langt høyere enn ved å ha formuen på konto, og verdistigningen er skattefri.

Dette er ingen safequeen, og har vært i daglig bruk sammen med 3-4 andre klokker. Bruksmerker og hairlines finnes det flust av, og sees på bildene. Med ett unntak kan alt poleres vekk.(Se dings på lugs i bildeserien) Den har ikke vært på service og har aldri vært polert. På første lenkeledd er det en tverrgående ripe(Six o`clock), og på under siden av lug høyre foran, er det en dings.(sees på bildet). Jeg foretrekker patina fremfor polering og runde kanter. Med andre ord fritt frem for å polere om man vil ha en mere shiny look på klokka. Ellers er kvalitetsfølelsen på nivå med eldre Mercedeser. Det kjennes ut som det er bygd for å vare evig.

Verdt å vite før du/ dere eventuelt responderer:
Lengre opp står det selges/ Byttes. Felles for byttealternativene er kravet komplett "B&P", og fortrinnsvis norsk opphav. Er jeg i tvil blir det sjekk hos AD før vi går videre. har du referanser på TS, evnt på kjente klokkesider/ grupper på FB er det ett pluss. Selgeren er kanskje viktigere enn klokka.

Bytter som er aktuelle, er Rolex Daytona 116515(Chokotona. Er kun interessert i brun skive).116518, 116528, 16518 samt 16528 er også aktuelt, og selvsagt penger din vei. Skulle du ikke ha noen av de nevnte, men sitter med en DJ2 , TT med slate dial, ta kontakt :).
Bezel eller dial med edelstener er ikke ønskelig. Oppgjør vil skje på dagen fra min side om vi blir enige. Det er ikke noe som må selges, lånes, stjeles, arves etc før handel sluttes.

Og til slutt; Henvendelser som ikke inneholder navn, adresse, telefonnummer samt verifisering av ID via jobbmail/ jobbtelefon e.l. ( kopi av legitimasjon er et krav om det ligger an til handel)besvares ikke. Det samme gjelder henvendelser utenfor normale høflighetsnormer. Bytte mot det jeg er ute etter er å foretrekke. Jeg må ikke selge, og du står fritt til å kjøpe noe annet om pris eller annet ikke passer.

Forskuddsbetaling er et ubetinget krav, og klokken kan sendes for kjøpers regning ekspress over natt. Ellers er f2f-handel i østlandsområdet mulig. Dette må avtales på forhånd.

Prisantydning kr 59000,-

32_2114777620.jpg

32_1347743042.jpg

32_403376880.jpg

Redigert: