Lufter min flotte Sub for salg da jeg har fått øynene opp for et annet ur. Uret er kjøpt hos Urmaker Bjerke høsten 2016 og har aldri tidligere byttet hender. Det er brukt svært forsiktig i rotasjon med andre ur og jeg opplever den kosmetiske tilstanden som meget god. Enkelte bruksmerker finnes på lenken og claspen, men ingenting sjenerende. Har forsøkt å ta så gode bilder som mulig og kan ettersende flere dersom ønskelig. Foruten grønn tag og 2 lenkeledd kommer den med alt som fulgte med da jeg hentet den fra urmaker (papirer, sertifikat, kvittering etc).
Oppgjør
Foretrekker besiktigelse og F2F-handel i Osloområdet med straksbetaling, men kan også sendes på kjøpers risiko. Ønsker kun rent salg.
Pris
Selger uret for NOK 125.000,- (+ evt. frakt) som fremstår rimelig basert på noen kjappe søk.
Ta gjerne kontakt på PM ved spørsmål
Oppgjør
Foretrekker besiktigelse og F2F-handel i Osloområdet med straksbetaling, men kan også sendes på kjøpers risiko. Ønsker kun rent salg.
Pris
Selger uret for NOK 125.000,- (+ evt. frakt) som fremstår rimelig basert på noen kjappe søk.
Ta gjerne kontakt på PM ved spørsmål
Redigert: