Rolex Submariner 116610LN

Medlem
15. mars 2009
Sted
Asker
Siden jeg tilfeldigvis er i besittelse av denne klokken, og jeg vet at mange venter synes jeg det bare er rett og rimelig at jeg legger noen bilder av klokken jeg enda ikke har båret på armen (utenom et par obligatoriske wristshots med plasten på).

Siden min kunnskap om Rolex er meget begrenset vil jeg på forhånd beklager for selvfølgeligheter, ubetydeligheter og direkte feil som kan komme på de neste linjene:)

Tilfeldigheter ville ha det til at jeg fikk snappet til meg denne klokken samme dagen forhandleren fikk den inn.
Det var med en flau smak i munnen jeg gliste mitt bredeste smil på vei ut fra forhandleren med den nye sub´en i bæreposen. For bare noen måneder siden var jeg ganske bestemt på at Deepsea var den eneste modellen jeg kunne tenke meg fra Rolex og at de andre ble for små.

Etter et par måneder med Deepsea er jeg mildt sagt imponert og en nyfrelst fan. Jeg skal slutte å uttale meg bastant om noe som helst - noensinne;)
En Submariner har stått på ønskelisten i et par måneder nå. Deepsea´en jeg har blitt så glad føles faktisk noen ganger litt for stor, og jeg synes Submarineren er langt mer elegant. Planen var å plukke opp en pent brukt (det er forsåvidt fortsatt planen).

Klokken:
6d711c14.jpg

Jeg elsker den blå lumen, glideclaspen synes jeg er utmerket. Mest av alt er jeg likevel overrasket over hvor mye penere jeg synes den er "in real life", enn på bilder. Jeg synes maxi-kassen så litt klumpete og firkantet ut på bilder, men den gjør seg meget godt.

Ved siden av Deepsea:
a76cb33b.jpg

420beca7.jpg

Og et par WS:
c435c11f.jpg

bd08a5d6.jpg

Utrolig lekkert!
Hadde jeg ikke hatt en 116710LN GMT hadde dette vært første pri, men en av hver blir for mye av det gode.

Grattis med nytt, det må da være en av Norges første? Ser veldig lekker ut, gleder meg til å få se en IRL.

Grattis med en flott SUB :cool: Den ser meget bra ut :D
Skal til Monte Carlo idag, lurer på hva prisen er der..........