Rolex Submariner 116610LN

Medlem
4. okt. 2010
Har en stund vært på utkikk etter en aldri så liten julegave til meg selv. Får ikke bestemt meg hva jeg egentlig har lyst på...kjent problemstilling :D

har vurdert GMT II C (116710LN) men har et litt elsk / hat forhold til "polert" lenke, og ikke minst Sea Dweller Z-series eller eldre. Har alltid vært svak for Sea Dweller liker det rene uttrykket, men ikke så mange på markedet og prisen har begynt å bli relativt stiv. Ligger noen få på blocket.se på +/- 40"

Ligger endel av nye typen sub ute på finn, 4 stk nå i prisleie 46" til noen og 50.

Er ikke 45-46" for en ny sub en fair pris ?

Skulle noen på forumet ha en ny sub eller en Sea Dweller liggende for salg send en PM

Trenger hjelp til å velge:confused:

Velkommen til forumet, Svein.

Du kan ikke trå så innmari galt uansett hvilken av disse du velger.
Det er nok rimeligere Seadwellers der ute.

46´for nye suben er ingen dårlig pris IMO.
Men den kommer nok til å synke et par tusenlapper til så fort markedet er "mettet".

Jeg synes forøvrig det er utrolig hvor lenge disse har fått ligge...

Jepp klar over at de som ligger på blocket.se er litt vel stivt priset :p

De som jeg har hatt lyst på har som regel gått med en gang, er vel bare å slå til på en av subene på Finn. Noen som har kjennskap til Swisstime.no ?

Hva er listepris på nye sub ?

Jepp klar over at de som ligger på blocket.se er litt vel stivt priset :p

De som jeg har hatt lyst på har som regel gått med en gang, er vel bare å slå til på en av subene på Finn. Noen som har kjennskap til Swisstime.no ?

Hva er listepris på nye sub ?

Listeprisen som gjelder fra 01.09.2010 er: submariner 116610LV kr 55900,- og 116610LN (vanlig svart) kr 52500,- 116613LB og LN kr 80100,- Alt er inkl. mva.