Solgt Rolex Submariner 14060 mot 16610 eller Panerai

Qwestern

Støttemedlem
Medlem
4. feb. 2016
Sted
Kongeriket Norge
Ser primært etter en 16610 for denne. Denne 14060 (14060M? se under) kom til meg som et delbytte for en tid tilbake. Dette er en w-series sn: 8XXXXX fra 1995. Meget strøken og clean 2-liner etter min mening. Går veldig presist. Lenka er tight og fin uten nevneverdig slakk. Kommer med boks, usikker om dette er originalboksen som fulgte med. Papirer med verifisering og trykktest hos Sutterud 13.04.16 medfølger. Tidligere eier informerte meg at uret på service i 2014, noe som kan stemme etter tilbakemeldingene fra urmakeren. Jf. dokumentet utstedt, er dette 14060M. Ser selv ikke at det står M gravert inn, så er ikke helt sikker på om dette stemmer. Dette får være en bonus om du har peiling og åpner baklokket og får fasiten. Utdrag fra beskrivelsen:
"Klokken har normale merker etter bruk, og urverket går meget godt, og viser ikke tegn til behov for service. Den er trykktestet til 10 atm i dag."

Åpner nå opp for bytte mot andre ur enn 16610. Hovedfokus på Panerai. Mellomlegg kan være aktuelt, men ikke mer enn 10K. Verdi settes til 45-48K i byttepris etter estimat fra Sutterud. Salg er dessverre uaktuelt denne gang, men hyggelig at folk spør.

Edit: Takk for alle tilbud på PAM :) Har allerede fått tilbudt på 090, 088, 161, 164 og 250. Ser etter klokke i samme gata som 312. Den behøver nødvendigvis ikke å være komplett for min del. Går ikke rundt med boks og papirer i baklomma uansett. Har heller lyst på ny klokke.

ny2sYsO.jpg

HONxNMj.jpg

nZDsdVh.jpg

X2hKDbY.jpg

cLbz0TW.jpg

u0q4yrH.jpg

Redigert: