Selges Rolex Submariner 14060

I

Il Faraone

Guest
Hei

Til salgs er en meget pen Rolex Submariner 14060 også kjent som "two liner, no date". Denne har P-serial som vil si at den stammer fra 2000/01. Klokken er meget fin i forhold til alderen med svært få bruksmerker. Noen merker på baklokket etter bruk av nato-strap og noen små hakk på størrelse med et hårstrå langs baksiden av kassen. Dette lar seg lett polere bort. Har ikke selv brukt Cape Cod før men regner med en runde med det bør ordne dette uten behov for profesjonell polering.

Klokken er kjøp annenhånds for et par år siden og servicehistorikken er ukjent. Den kommer også uten boks og papirer. Den holder COSC standard på mine uhøytidelige tester. Jeg er usikker på om den har vært polert, men jeg tviler på det da den har tykke lugs og den velkjente Rolex looken på oversiden av lugsene.

Det er skjelden jeg ser en så godt bevart utgave av denne til salgs. De fleste som blir lagt ut til salg ser ofte overpolerte ut etter min mening og det er lite igjen av orginalklokken. Her har man mulighet til å skaffe seg et meget pent eksemplar av det som er siste versjon av den "originale suben" før den vokste seg stor og stygg ;)

Prøver meg på utropspris på 43 000,-
Har referanser her på sonen og oppgjør gjøres etter TS-standard. Beklager mine manglende foto-ferdigheter.

IMG_0169.JPG
IMG_0170.JPG
IMG_0171.JPG
IMG_0172.JPG
IMG_0173.JPG
IMG_0175.JPG
IMG_0179.JPG

IMG_0169.JPG IMG_0169.JPG IMG_0170.JPG IMG_0171.JPG IMG_0172.JPG IMG_0173.JPG IMG_0175.JPG

Redigert av en moderator: