For å redusere samlingen min tenker jeg å selge denne klassiske, nydelige Sub-en
Merke, modell og år:
Rolex Submariner 14060 fra 1992. N-serie.
Spesifikasjoner, beskrivelse og tilstand:
Spesifikasjoner er nok kjent for de fleste. Tilstand er svært bra. Klokken hadde full serivce i juni med skifte av pakninger, mainspring etc. Klokken er i følge forrige eier upolert, og jeg tror det stemmer. Se bildene, der man bl.a tydelig kan se de originale "chamfers"-ene. Skive og visere er originale Tritium, med matchende patina. Null lume på denne, hverken på visere, skive eller perle. Det finnes en innskripsjon på baklokket. Se bilde lenger ned.
Dokumentasjon og historikk:
Følger med dokumentasjon fra service i juni i år. Kjøpt av GG på Rolex Forum. Momset inn til Norge.
Øvrig informasjon:
Tenkte i utgangspunktet å selge head-only, men flere etterspør lenken. Jeg kan selge med lenken, men prisen blir da naturlig nok høyere. 93150-lenke med ganske lite strekk. Skal få tatt bilde av lenken senere.
Sted:
Helst F2F Oslo på dagtid.
Pris eller bytteverdi:
Utgangspunkt 51k med lenke, 43k uten lenke. Bud mottas, både lavere og høyere
Standard TS-oppgjør: Betaling på konto før sending EON, eller straksbetaling ved F2F.
Jeg har mange Good Guy-referanser fra tidligere handler, og tenker å fortsette den gode trenden.

Redigert: