Rolex Submariner 16610 selges.
Uret er en X-serie med estimert produksjon i 1991.
Jeg fikk uret i innbytte slik det fremstår i dag med grønn uoriginal bezel (sort avbildet følger med). Uret er tidligere omsatt på tidssonen:
Tilstand er som avbildet. Ytterligere informasjon kan legges til:
- Uret går presist.
- Kassen og kronen er med gode pakninger og er nylig trykktestet.
- Lenken er bra og rommer opp til ca 19cm håndledd. Jeg har en lenke i reserve, så ytterligere ledd kan diskuteres..
- Baklokket har inngravering ifm. premiering i en seilas. Kan nok poleres bort, da den ikke er særlig dyp.
Tilbehør:
- Watch only + servicepapirer fra Bjerke anno 2018.
(Rolex reiseetui i skinn/stoff kan medfølge ved rask handel).
110’ prisantydning.
Er på jakt etter en Cartier Santos L med blå/grå bezel og eller Santos M. Andre bytter kan diskuteres.
Takk for titten.
Uret er en X-serie med estimert produksjon i 1991.
Jeg fikk uret i innbytte slik det fremstår i dag med grønn uoriginal bezel (sort avbildet følger med). Uret er tidligere omsatt på tidssonen:
Solgt - Rolex Submariner 16610 1991
Legger med tungt hjerte ut min Sub på grunn av andre, ikke klokkerelaterte prosjekter. Denne 16610 ble produsert i 1992 1991*, men ikke «solgt» før i 1996, da den ble gitt som premie til et av mannskapet på vinnerbåten av Rolex Commodore`s cup i 1996, dette er gravert på baklokk, se bilde. Dette...
www.tidssonen.no
Tilstand er som avbildet. Ytterligere informasjon kan legges til:
- Uret går presist.
- Kassen og kronen er med gode pakninger og er nylig trykktestet.
- Lenken er bra og rommer opp til ca 19cm håndledd. Jeg har en lenke i reserve, så ytterligere ledd kan diskuteres..
- Baklokket har inngravering ifm. premiering i en seilas. Kan nok poleres bort, da den ikke er særlig dyp.
Tilbehør:
- Watch only + servicepapirer fra Bjerke anno 2018.
(Rolex reiseetui i skinn/stoff kan medfølge ved rask handel).
110’ prisantydning.
Er på jakt etter en Cartier Santos L med blå/grå bezel og eller Santos M. Andre bytter kan diskuteres.
Takk for titten.