Den ultimate sommer-, bade og fuckyouklokka er til salgs. Det funket for meg. Men når jeg kom hjem i går kveld ble jeg møtt med: "HVA F***!?!?" Så... Eh... Det har aldri skjedd før... Så..eh, jeg skal ikke ha helgull Submariner
Rolex Submariner 16618 i helgull med en deilig blå skive. Kjøpt ny hos Urmaker Jørgensen, med stemplet sertifikat fra Mai 2004. Leveres komplett med grønn ytterboks i papp, brun heltre (tror jeg) klokkeboks, tag, sertifikatbooklet, diverse små brosjyrer og servicedokumentasjon på at klokken hadde service i 2011.
Tilstand på klokken er i mine øyne estetisk: 8,5/10. Mekanisk har jeg ikke rukket å gjøre opp noen mening på. Merk, vi har alle forskjellige syn på hvilke faktorer man legger til rette for å karakterisere utseende på en dame..ehm, nei. Klokke
Prisantydning er 117.000,- + eventuell befraktning.
Innbytte er selvsagt åpent, kom med forslag. Jeg ønsker meg en Patek Philippe Aquanaut 5167, men vet det blir å drømme.
Levering kan skje i hele landet. På Østlandsområdet kan den hentes, alle andre steder Bring/FedEX/UPS.
Betaling skjer via bankoverføring. Enten på stedet med DnB straksbetaling - eller på forskudd. Jeg har mange referanser. Blant annet @Hansaeng og @rkjersem - vi har gjort så mye handel at vi kunne hatt felles klokkeboks
Spørsmål kan sendes på PM eller til epostadressen i signaturen min. Samtidig håper jeg dere ser humoren i denne annonsen.
Da gjenstår det bare å si: FUCK YOU
Redigert: