Solgt Rolex Submariner 1680 Norsksolgt!

Medlem
12. feb. 2015
Sted
Oslo
1C48830E-6151-4926-A786-0960B8182030.jpeg
Hei!
Neste klokke ut er en Norsk solgt 1680
Kjøpt av GG her på sonen tidligere i høst.
Planen var at bruke denne som daily beater men siden jeg har fått tak i flere 1680 må denne gå da jeg rett og slett ikke bruker den.

Da jeg overtok klokken var det nye Super luminova viser. Siden jeg har problemer med service deler har jeg byttet ut dem til NOS tritium viser som er 100% orginale og matcher klokken perfekt.

Jeg har og ordnet et orginalt Mk3 FF insert med matchende perle da den som satt i klokken hade en sprekk.

Vedlegger den gamle annonsen//

Merke, modell og år: 1680, 1978/79 , Norsk kjøpt, Bjerke gravering på lug, ikke bekreftet historikk hos Bjerke

Spesifikasjoner, beskrivelse og tilstand: polert noen ganger opp gjennom årene, pen skive, fat font insert med perfekt matchende perle, full service august 2018, Ink bytte av glass. Nyere visere som matcher bra i patina. Går utrolig bra og nøyaktig . Sitter på en nyere 93150 fra 2004.

Dokumentasjon og historikk: Jeg er andre eier, og klokken har vært en bruksklokke i alle sine år. Strøkent urverk og pen skive.

Øvrig informasjon: flere bilder sendes på forespørsel

Sted: oslo , sendes mot forskudd , men f2f og GG er foretrukket.
///////////////

Jeg har brukt en del for og få den i orginal stand men syns pris på vintage er vanskelig og sette da hver klokke er unik.

Setter priset til 96k inklusive EON .
Bytter er interessent men kun Rolex/Tudor
AP & Patek.

Takk for titten og takk til TS for plassen.

Mvh Andreas