Rolex Submariner 5513

Medlem
9. nov. 2009
Hei, jeg er på utsikt etter en Rolex Submariner 5513, da spesielt en av de siste versjonene som er produsert, dvs slutten av 80tallet, ønsker en med komplett pakke, dvs tags, esker, sertifikat og booklets.
hva tror dere jeg må ut med for noe slikt?
Er det i hele tatt mulig å komme over noe slikt?

Det ligger en 5513 på finn.no til 29 000, men den er uten sertifikat. Hvis du ser på http://www.blocket.se og søker på hele Sverige ligger det en som er helt komplett, men den er noe dyr selv til å være svenske kroner (44 000 svenske kroner). Tipper likevel du må opp i nærmere 35 000 norske for en som er helt komplett.

Den på Finn så jo veldig fin ut :) Jeg hadde nok slått til på den om jeg ikke allerede hadde en ...

Jeg har allerede en fra 60 tallet, har lyst på en av de siste versjonene. vi får se om det dukker opp en med tiden.

Hej folkens, første posten her på forumet =) Pardon my svensk-norsk
Det er min 5513 klokke på finn.no som jeg lagt ut for salg grunnet planlagt kjøp av en ny Deep Sea.
Personligen synes jeg urtavlens kondition og att så mye som muligt er original er viktigest, plus att en service er et must for å bruke en vintage (les undvike lekkasje, håller tiden med mere). Å finne en 40 år gammel klokke med original papirer er ikke lett.
Blocket.se etter min og flere venner erfaring er å kaste penger i sjøen, be warned, systematiske lurefolk legger ut annonser der, samme som kanadensere på vintagerolexforum.com og noen italienere i paneristi