Tilbake på markedet da den nye submariner-lenken ikke er en perfekt match for en oysterkasse med lugholes. Mao må klokken være nyere enn 2002-2003 om lenken skal passe uten å måtte gjøre ekstra tilpasninger.
.....
Up for grabs er en pent brukt sub glidelock 97200 lenke. Dette er en perfekt modifikasjon for en rolexklokke med gammel lenke.
Lenken er kjøpt hos Lervik i 2012 for kr 12000, kvittering medfølger, og er benyttet på en 16610lv.
Jeg mener å ha sett at slike lenker nå koster 16-17k.
Noen hairlines er det, men først og fremst på låsen og disse kan enkelt fjernes. Det er i tillegg en liten prikk på et av endeleddene, og jeg forsøkte å ta et bilde av det, men prikken synes strengt tatt ikke. Tipper den lett kan poleres bort.
Pris: 7,5k
Her er prikken markert i senter av sirkel (og synes så vidt på bildet over)
.....
Up for grabs er en pent brukt sub glidelock 97200 lenke. Dette er en perfekt modifikasjon for en rolexklokke med gammel lenke.
Lenken er kjøpt hos Lervik i 2012 for kr 12000, kvittering medfølger, og er benyttet på en 16610lv.
Jeg mener å ha sett at slike lenker nå koster 16-17k.
Noen hairlines er det, men først og fremst på låsen og disse kan enkelt fjernes. Det er i tillegg en liten prikk på et av endeleddene, og jeg forsøkte å ta et bilde av det, men prikken synes strengt tatt ikke. Tipper den lett kan poleres bort.
Pris: 7,5k
Her er prikken markert i senter av sirkel (og synes så vidt på bildet over)
Redigert: