Rolex Turn-O-Graph på sonen

Medlem
26. mai 2010
Sted
Innlandet
Hva er greia med Rolex TOGen? Hvorfor er ikke den like populær som de andre DJ-modellene?

Er ikke denne ganske kul, a?
rolex-datejust-116264BLA_MED.jpg

Vet ikke men det kan ha noe med å gjøre at den faller litt mellom to stoler; dress-/sportsur. Men det er sikkert også fascinasjonen for dem som eier en.:cool:

Jeg ser absolutt hva dere mener. Er ikke mange å se av disse på TRF heller, men det vel noen. Finnes det noen her på TS? :cool:

Den er grisefet. Har tenkt på den flere ganger (med hvit skive), men den har blitt diskvalifisert hver gang fordi den er i et prisleie der det er uendelig mye annet kult å få. Hmmm... Takk for at dere fucker opp hodet mitt enda mer ;)

Bare hyggelig :) Jeg har vel aldri vurdert den selv, men jeg hatt et inntrykk av at Rolex er litt som Apple. Alt de lager blir til gull og folket elsker det. TOGen derimot virker ikke så populær som de andre modellene og det er nok fordi, akkurat som dere sier, den faller litt mellom to stoler og er i prisleiet hvor du finner mye annet flott.

Har slår meg litt at siden disse er litt upopulære og derfor muligens laget i lite opplag, så blir de collectors en dag..

Du skal ikke se helt bort fra at det dukker opp en slik på sonen en vakker dag. Har ikke sagt at det blir meg :)

Jeg synes den er lekker og var såvidt innom en jeg hadde å kjøpe (en vintage modell) her et års tid siden. Det er det som har blitt nevnt, at den er fet, men pris gjør at det dukker opp mye annet spennende i samme leie... Den jeg så på kostet ca 14.000 og jeg angrer på at jeg ikke handlet.

nnnnngh! Arrrrgfh

l1020403.jpg

Denne har mye av det jeg misliker på enkelte Rolex-modeller, polerte midtledd, skrift på kanten mellom skive og glass, flashy, for mye dilldall. Likevel ser den helt uimotståelig ut. Kanskje den beskjedne størrelsen berger den? Irrasjonelle tanker!

nnnnngh! Arrrrgfh

l1020403.jpg

Denne har mye av det jeg misliker på enkelte Rolex-modeller, polerte midtledd, skrift på kanten mellom skive og glass, flashy, for mye dilldall. Likevel ser den helt uimotståelig ut. Kanskje den beskjedne størrelsen berger den? Irrasjonelle tanker!

Det er vel å banne i kjerka her inne, men ikke så ulikt vibben jeg får fra denne, dog i en noen annen klasse ;)
SKY-DWELLER_01-1.jpg

Det er vel å banne i kjerka her inne, men ikke så ulikt vibben jeg får fra denne, dog i en noen annen klasse ;)
SKY-DWELLER_01-1.jpg

Jeg ser likhetstrekkene, men de er likevel svært ulike. Dvs, det må de være, for jeg liker den ene og grøsser av den andre ;)

TOG (nye) er en av mine absolutt favoritt modeller fra Rolex. Den finnes fortsatt i katalogen, men det er bekreftet fra Rolex at den ikke produseres lenger.

Den kommer garantert i fremtiden å bli et nytt samler objekt, har alle de korrekte detaljene for å bli det. Rødt både her og der, samt at den er solgt og produsert i et svært begrenset antall (spesielt i gull/stål).

AW:)