Noen her som vet om visere som passer Rolex cal 1580 også passer ETA cal 2784?
Milgauss Medlem 22. nov. 2011 Innlegg 4 Sted Bærum 22. nov. 2011 #1 Noen her som vet om visere som passer Rolex cal 1580 også passer ETA cal 2784?
UJU Støttemedlem Medlem 23. jan. 2010 Innlegg 6.396 Sted Vestlandet 22. nov. 2011 #2 Tvilsomt. Det burde ikke være noe problem å få tak i aftermarket "mercedes" visere som passer til ETA verk. Hvorfor i all verden vil du bruke originale Rolex visere på et ETA verk?
Tvilsomt. Det burde ikke være noe problem å få tak i aftermarket "mercedes" visere som passer til ETA verk. Hvorfor i all verden vil du bruke originale Rolex visere på et ETA verk?
Milgauss Medlem 22. nov. 2011 Innlegg 4 Sted Bærum 22. nov. 2011 #3 UJU skrev: Tvilsomt. Det burde ikke være noe problem å få tak i aftermarket "mercedes" visere som passer til ETA verk. Hvorfor i all verden vil du bruke originale Rolex visere på et ETA verk? Klikk for å utvide... Finn meg gjerne et sett Milgauss 1019 visere som passer ETA 2784 og jeg blar opp. Jeg har funnet "aftermarket" 1019 viser sett for Rolex cal 1580 til en ok sum (original lengder mm.), håpet at de ville passe ETA verket...
UJU skrev: Tvilsomt. Det burde ikke være noe problem å få tak i aftermarket "mercedes" visere som passer til ETA verk. Hvorfor i all verden vil du bruke originale Rolex visere på et ETA verk? Klikk for å utvide... Finn meg gjerne et sett Milgauss 1019 visere som passer ETA 2784 og jeg blar opp. Jeg har funnet "aftermarket" 1019 viser sett for Rolex cal 1580 til en ok sum (original lengder mm.), håpet at de ville passe ETA verket...