Rolex Yacht-Master i stål/platinum vurderes solgt eller byttet.
Uret er solgt ny hos Bjerke i 2001 og kommer med boks og papirer derfra.
Pent kosmetisk, men noen bruksmerker. Ikke noe veldig skjemmende. Ingen strekk i lenke (alle centerlinks er solid).
Hadde uret inne hos urmaker Sutterud i Oslo for justering og lett olje i høst. Uret ble samtidig trykktestet og godkjent. Servicehistorikk forøvrig er ukjent.
Pris på ny Yacht-Master av denne typen ligger på rundt 90k.
Ved bytte er det aktuelt med Omega Seamaster Diver eller Planet Ocean (8500) i blått eller sort, på lenke og av nyere dato. Speedmaster Moonwatch med plexiglass er også interessant. Ser for meg ca 20k-25k cash i mellom min vei, avhengig av innbytteurets modell og tilstand.
Uret selges for 43.000kr. Ved bytte er verdien noe høyere.
Forbeholder meg retten til å trekke denne om jeg skulle komme på bedre tanker
Uret er solgt ny hos Bjerke i 2001 og kommer med boks og papirer derfra.
Pent kosmetisk, men noen bruksmerker. Ikke noe veldig skjemmende. Ingen strekk i lenke (alle centerlinks er solid).
Hadde uret inne hos urmaker Sutterud i Oslo for justering og lett olje i høst. Uret ble samtidig trykktestet og godkjent. Servicehistorikk forøvrig er ukjent.
Pris på ny Yacht-Master av denne typen ligger på rundt 90k.
Ved bytte er det aktuelt med Omega Seamaster Diver eller Planet Ocean (8500) i blått eller sort, på lenke og av nyere dato. Speedmaster Moonwatch med plexiglass er også interessant. Ser for meg ca 20k-25k cash i mellom min vei, avhengig av innbytteurets modell og tilstand.
Uret selges for 43.000kr. Ved bytte er verdien noe høyere.
Forbeholder meg retten til å trekke denne om jeg skulle komme på bedre tanker
Redigert: