Rolex?

Medlem
11. des. 2010
Sted
Oslo
Jeg var ute å drakk øl med noen venner i dag og en av dem hadde fått seg ny klokke. Han er Harley Davidson entusiast og hadde kjøpt denne klokka på en auksjon i USA. Jeg syntes dette var rart, men er det noen som kan gi meg noen informasjon om denne. Er den ekte. Aftermarket dial?
HDRolex.jpg

Beklager dumt spørsmål. Jeg gjorde litt research. Klokken er selvfølgelig FAKE !!!!

Pføy!

Denne er fake så det står etter!

Skulle gitt'n to tette og en badehette for det uret der ;)

...men fyttirakkern for en "god" fake. Hvis du ser bort fra Harley-merket og at skriften under submariner er noe "fet"/stor så er det ikke mye som hadde avslørt denne? eller er det annet "obvious" jeg ikke ser?:-?

...men fyttirakkern for en "god" fake. Hvis du ser bort fra Harley-merket og at skriften under submariner er noe "fet"/stor så er det ikke mye som hadde avslørt denne? eller er det annet "obvious" jeg ikke ser?:-?

Jeg synes ikke den er en god fake; fontene på skriften på skiven er helt feil. Bezel fontene er også feil (fargen også) Crownguardene er alt for klumpete, kronen er for stor osv. osv.

Jeg synes ikke den er en god fake; fontene på skriften på skiven er helt feil. Bezel fontene er også feil (fargen også) Crownguardene er alt for klumpete, kronen er for stor osv. osv.

...er ikke helt enig, fonten på bezel'en er ikke feil (ser ihvertfall temmelig lik ut), på skiven er det kun det under Submariner som ser feil ut, kronen er lik..og det ser kassen ut også...sitter og sammenligner med en 116610LN på armen..

Eller er det jeg som fremdeles er sveiseblind fra en lang kveld ute igår :oops: