Rolexember

Hansaeng

Støttemedlem
Medlem
26. des. 2011
Sted
Hamar
Hei alle sammen!

I desember i fjor ble jeg utsatt for mindgames av ChristianN, da han lånte meg en Explorer II. Det resulterte i at vi dagen etter kjøpte hver vår nye Rolex Sub-c hos Jørgensen i Tromsø. En utrolig artig opplevelse og jeg har vært en lykkelig Rolex eier siden.

Valget mitt stod mellom en GMT Master II og Sub-c. Etter mye frem og tilbake falt valget på suben. Jeg har aldri angret, men siden den gang har jeg også hatt lyst på en GMT Master. Det er virkelig noe med historien til den klokken som fasinerer...

Den nye GMTII-c er en utrolig flott klokke, men det er et men.. Den kommer ikke med den ikoniske "Pepsi" bezelen. I mine øyne er GMT'ene med "Pepsi" bezel noe av det mest vellykkede Rolex noen gang har laget. Rett og slett en utrolig vakker skapning!

Takket være MINUTE_REPEATER og ChristanN så fikk jeg også i år mitt juleønske oppfylt. En 16700 "Pepsi" T-serie :)

8241805439_4ab7e90361_o.jpg

8241803451_fb077bb992_o.jpg

8242870468_bea90ef93a_o.jpg

8242877036_27c2ee9c22_o.jpg

8242875602_f15a2e585a_o.jpg

Klokken har nå vært på sin første flytur i mitt eie. Turen gikk til Stavanger. Klokken og eieren trivdes utmerket i dens rette element selv om det ikke var behov for GMT funksjonen...

God helg! :)

Endelig ;).

Gratulerer så mye! Som jeg sa tidligere i dag - om jeg noen sinne må ha bare én klokke tror jeg kanskje dette er klokken. Det er virkelig en fantastisk klokke.

Morsomt å se at det ordnet seg med pepsi tilslutt... Gratulerer!!

Gratulerer så mye, har en tilsvarende klokke og det er en fantastisk all-round klokke. Nyt den.

Næmmen... verdens vakreste klokke jo... ;)

Gratulerer. Ser ut som et prakteksemplar det der altså. :)