Rubber B på Rolex Sub C

Medlem
25. des. 2011
Innlegg
701
Sted
Fredrikstad
Ønsker å kjøpe meg den nye Rubber B til min Rolex sub C med Glidelock clasp.

Noen som har erfaringer av den?
Utifra Rubber B sin størrelsesoversikt skal jeg ha Large.
Glidelock_Size_Guide.jpg


Jeg har 7 hele og et halvt ledd kl 12.
Kl 6 har jeg 6 ledd. Medregnet leddet mot kassen.
77794585-8ACB-4B22-8EA7-3657F33F4D8F_zpskz6x1psp.jpg

6630E259-22C1-4340-8901-DF17F0C8C2F9_zpsqzxhnzk4.jpg


Magefølelsen sier at jeg burde bestille Medium og heller justere på glidelocken, er jeg helt på bærtur? Synes ikke selv at jeg har store håndledd -19cm.
Noen som har prøvd den nye remmen?
 
Ringte nå Brilliant Ur i Oslo, og han kunne måle seg frem til at jeg skulle ha Large. For 75 kr mer enn hva det vil koste fra Rubber B+mva, så blir det en Oslo tur.,
 
Ringte nå Brilliant Ur i Oslo, og han kunne måle seg frem til at jeg skulle ha Large. For 75 kr mer enn hva det vil koste fra Rubber B+mva, så blir det en Oslo tur.,

Har en liggende, kan sende den til deg for en rimeligere pris:)

Bruker ikke min.

Send meg en pm så postlegger jeg i løpet av helgen
 
@olem Følelsen et god, blir en langt mer sporty klokke. Ikke blitt myk enda, men passer godt fordet. Anbefales, billigste måten å få seg ny rolex på.
 
Redigert av en moderator:
Byttet tilbake til lenken nå..... Gummi er sporty, behagelig. Gud så mye bedre 114060 ser ut på lenke.
 
Hvis Rolex mente den skulle ha gummi hadde de nok levert den slik :p Muligheten til å kunne variere er key, hender rett som det er at jeg MÅ ha alle klokkene mine på nato eller lær for så å tenke første setning og bytte tilbake etter noen uker. Pro choice her altså.
 
Kaprer tråden, noen sjanser for at Rubber B (eller for all del Everest) reimer funker på Tudor Sub 7909?
Mener den skal ha 9315 lenke med 380b endlinks men "Tudorshield"-lås

Er det "1-1" med en 14060 eller 16610 f.eks?
 
Opp med denne.

Er det noen som har erfaring med kvaliteten på disse gummireimene? Hvordan er "armfølelsen"? Ser det skikkelig ut i virkeligheten?
 
Opp med denne.

Er det noen som har erfaring med kvaliteten på disse gummireimene? Hvordan er "armfølelsen"? Ser det skikkelig ut i virkeligheten?

Kvaliteten er veldig god, noe stiv i begynnelsen men den kommer seg etter bruk. Og får en veldig sporty look!

Jeg har hatt en Yachtmaster 116622 med blue navy rubberB. Man går som oftest med rubberB, Nato i noen dager så skifter man fort tilbake til lenke.

Jeg synes at lenke er finest da ;)
 
OK, takk for innspill @LarsOlav !

Kvaliteten er veldig god, noe stiv i begynnelsen men den kommer seg etter bruk. Og får en veldig sporty look!

Jeg har hatt en Yachtmaster 116622 med blue navy rubberB. Man går som oftest med rubberB, Nato i noen dager så skifter man fort tilbake til lenke.

Jeg synes at lenke er finest da ;)
 
Redigert av en moderator:
Jeg synes det er mye styr å bytte mellom RubberB og lenke. Mange deler som skal av og på. Blir veldig ofte til at jeg ikke gidder å sette på RubberB og heller tar en NATO hvis jeg skal variere litt...
 
Jeg synes det er mye styr å bytte mellom RubberB og lenke. Mange deler som skal av og på. Blir veldig ofte til at jeg ikke gidder å sette på RubberB og heller tar en NATO hvis jeg skal variere litt...

Da går det også an å kjøpe RubberB med vanlig pin-buckle ;)