- Medlem
- 12. sep. 2013
Jeg rydder skapet og selger unna brukte og ubrukte klær. Har en lei uvane av å kjøpe bra ting som jeg ender opp med å bruke for lite. Har også en lei uvane av å legge på meg
Skreddersydd jakke:
Skreddersydd til meg selv av et stoff jeg liker godt. Grunnet skifte av jobb for ett år siden brukes den for lite, og jeg håper den finner et godt nytt hjem. Vil passe en som bruker 48-50 i drop 7 L (lang). Jakken er håndlaget av en skredder i London (ikke Savile Row), med håndsydde knappehull og generelt flott arbeid. Brukt noen ganger, men fremstår som ny.
Pris: 2000 kroner
Håndsydd dress fra Sartoria Partenopea:
Flott dress i 85% bomull 15% cashmere. Patch pockets, fin brun herringbone som er fin for høst/vinter/vår. Buksa har doble legg og cuffs.
Størrelsen er 52 L. Omtrentlig large. Kjøpt av meg på nett men aldri brukt.
Pris: Solgt
Corduroy bukse fra Cordings of Piccadilly:
Mørkegrønn cord-bukse fra Cordings i størrelse 32. Ikke 10-15 ganger men ikke på flere år. Hadde et håp om at midjen este med varmen, men den gikk ikke tilbake
Pris: 500 kroner SOLGT
Blå chinos fra Quy:
Størrelse 50/34. Fantastisk bukse men litt smal i leggene for min del.
Pris 500 kroner SOLGT
Ullvest fra John Smedley i XL:
Hadde store planer for denne, men var ikke helt min stil. Fin kremhvit ull.
Pris: 300 kroner SOLGT
Band collar denim skjorte:
Casual og fin skjorte laget i Italia. . Kjøpt i Japan(Beams) for rundt 2500 kroner og brukt en del, men like fin. Passer nok en medium eller large.Pris: 300 kroner SOLGT
Cardigan fra Alan Paine. Uk42/eu50. Brukt svært lite. 400 kroner SOLGT
Kan sende hvis kjøper betaler frakt. Ikke noe Express over natt her!
Skreddersydd jakke:
Skreddersydd til meg selv av et stoff jeg liker godt. Grunnet skifte av jobb for ett år siden brukes den for lite, og jeg håper den finner et godt nytt hjem. Vil passe en som bruker 48-50 i drop 7 L (lang). Jakken er håndlaget av en skredder i London (ikke Savile Row), med håndsydde knappehull og generelt flott arbeid. Brukt noen ganger, men fremstår som ny.
Pris: 2000 kroner
Håndsydd dress fra Sartoria Partenopea:
Flott dress i 85% bomull 15% cashmere. Patch pockets, fin brun herringbone som er fin for høst/vinter/vår. Buksa har doble legg og cuffs.
Størrelsen er 52 L. Omtrentlig large. Kjøpt av meg på nett men aldri brukt.
Pris: Solgt
Corduroy bukse fra Cordings of Piccadilly:
Mørkegrønn cord-bukse fra Cordings i størrelse 32. Ikke 10-15 ganger men ikke på flere år. Hadde et håp om at midjen este med varmen, men den gikk ikke tilbake
Pris: 500 kroner SOLGT
Blå chinos fra Quy:
Størrelse 50/34. Fantastisk bukse men litt smal i leggene for min del.
Pris 500 kroner SOLGT
Ullvest fra John Smedley i XL:
Hadde store planer for denne, men var ikke helt min stil. Fin kremhvit ull.
Pris: 300 kroner SOLGT
Band collar denim skjorte:
Casual og fin skjorte laget i Italia. . Kjøpt i Japan(Beams) for rundt 2500 kroner og brukt en del, men like fin. Passer nok en medium eller large.Pris: 300 kroner SOLGT
Cardigan fra Alan Paine. Uk42/eu50. Brukt svært lite. 400 kroner SOLGT
Kan sende hvis kjøper betaler frakt. Ikke noe Express over natt her!
Vedlegg
Redigert: