Rykte ???

Jasså, hvor kommer ryktet fra?

Sist jeg var innom, for 1 og en halv uke siden, var vedkommende jeg pratet med der ganske så tilbakeholden med informasjon, men løsnet litt opp da jeg viste ham uret mitt ;)
 
Snakket med noen i Panerai ang et vintage ur på fredag som var , da snakket vi også litt om dems åpning i Norge virker som det blir bra med klokker i stock i starten får håpe på det beste :D
 
Følgende Paneraier er til salgs hos Bjerke:

- PAM 00048
- PAM 00051
- PAM 00231
- PAM 00270
- PAM 00104
- PAM 00088
- PAM 00233

Prisene har jeg ikke fått ennå, så jeg vet ikke hvordan dagens valutasituasjon slår ut.
 
Skal en tur i nabohuset så jeg tenker jeg drar en innom dit ca. 0910 i morgen tidlig :)
 
Kult. Liker Panerai Radiomir serien.. så gelder meg til å sjekke ut 231!

Selges pam 190 enda? Den med JLC verket? Eller?

Tar med en tur ditt fredag morgen..
 
frankrs skrev:
Følgende Paneraier er til salgs hos Bjerke:

- PAM 00048
- PAM 00051
- PAM 00231
- PAM 00270
- PAM 00104
- PAM 00088
- PAM 00233

Prisene har jeg ikke fått ennå, så jeg vet ikke hvordan dagens valutasituasjon slår ut.

Basert på gjeldende prisliste pr september 2008, er prisene slik (1 Euro = ca NOK 8.67)

PAM00048 4100
PAM00051 5100
PAM00231 9900
PAM00270 11400
PAM00104 4200
PAM00088 4800
PAM00233 9700
 
Har fått oppgitt i fra Bjerke at prisene er som følger

- PAM 00048 33.900,-

- PAM 00051 42.100,-

- PAM 00231 81.700,-

- PAM 00270 94.100,-

- PAM 00104 34.700,-

- PAM 00088 39.600,-

- PAM 00233 80.100,-

Skulle gjerne hatt en av Manifattura modellene, men for tiden har jeg dessverre ikke råd :cry:
 
Re: Jeg kan bekrefte fra butikksjefen på Bjerke dette stemmer!

Har vært på telefon med ham et par ganger de siste dagene.
Lista til frankers er korrekt tror jeg. Var det med at med at de får inn en PAM 0088?
Salgspris på denne vil være under førti tusen nok såvidt jeg forsto.Tror det var 39.000.-
Ikke så værst syns jeg:)
Må bli litt ekstra respekt til den som får den første Panerai med garantikort stemplet hos nosk AD!!!
Dette er gode nyheter :D :D
 
Artig! Kanskje jeg burde ta meg en Bjerke-tur snart :) Dog, var i Køben i helgen, og det ble ikke noe Panerai på meg der heller. Kanskje jeg bare skulle akseptere at jeg er på vintage-kjøret i stedet? :mrgreen:

Flott for alle fansen, da! Regner med at Paneristi Norway vil vokse framover ...
 
Anders skrev:
Flott for alle fansen, da! Regner med at Paneristi Norway vil vokse framover ...

Hva som vil skje med en evt. Paneristi Norway, vites ikke......men derimot
panerailogo2-1-2-1.jpg

vil sannsynligvis bli beriket ! ;)
 
Jeg var innom en tur nå og fikk se de fire modellene (kommer resten inn etterhvert eller fikk jeg bare se noen utvalgte?) og slo av en hyggelig prat om Panerai.

Bjerkes egne urmakere skal visst også utføre service på alle modeller, det tror jeg ikke er noen ulempe når man hører om servicetidene fra Richemont i Nederland. I alle fall har man relativt kort vei til kilden.
 
BRIO1368 skrev:
Anders skrev:
Flott for alle fansen, da! Regner med at Paneristi Norway vil vokse framover ...

Hva som vil skje med en evt. Paneristi Norway, vites ikke......men blablabla


Jaddajadda ;) Oslo Paneristi, da. Uansett, grattis! Nå er det ikke bare her på Frogner Panerai blir å se, men under hver rosa skjorteerme i hele byen :mrgreen:
 
Det med at de kan utføre service hos Bjerke er jo utrolig bra! Så slipper man å sende inn klokken og vente 2-3mnd på å få den igjen! Supert! :p
 
Erik N skrev:
Det med at de kan utføre service hos Bjerke er jo utrolig bra! Så slipper man å sende inn klokken og vente 2-3mnd på å få den igjen! Supert! :p
Selv har jeg allerede fått service på min Panerai hos Bjerke, og det tok bare 4 dager :mrgreen:
 
Erik N skrev:
Jøss det gikk fort! Hva ble gjort? og hva var prisen?
De kalibrerte urverket. Jeg mistet nemlig klokken i bakken i sommer og etter det gikk den ganske mye for sakte. Nå derimot, går den helt perfekt. Til og med da den var splitter ny gikk den ikke like riktig.
Det kostet meg bare kr. 320.
 
Til opplysning får BJERKE inn en 5´er i løpet av de neste dagene! Den var egentlig reservert til meg, men jeg har bestemt meg for å beholde min kjære 112 og heller kjøpe noe annet og hakket mer spennende neste gang. Så er det noen som skal ha en femmer ville jeg ringt Bjerke sporenstraks for å få holdt den av. Prisen er i underkant (!) av 26.000,-