Rykter

Da er vi spent på å se hva kredittkortet ditt tålte, Juice :mrgreen:

gmt150709.jpg

Long overdue, men her er den :)

Merker jeg fortsatt er litt ukomfortabel med å ha polerte midtledd, men gleder meg til å få den på NATO.

Forresten, vet du (eller noen andre) hvorfor ikke GMT-Masteren er ratet til mer enn 100 m? Triplock kronen er jo god for mye mer, og trodde i utgangspunktet kassen var identisk med den nye Sub'en. Noen som har noe info å legge til?

Juice skrev:
Forresten, vet du (eller noen andre) hvorfor ikke GMT-Masteren er ratet til mer enn 100 m? Triplock kronen er jo god for mye mer, og trodde i utgangspunktet kassen var identisk med den nye Sub'en. Noen som har noe info å legge til?

Nei, man skulle jo tro at kronen ville tilsi 300m. Det kan hende det er andre årsaker, men jeg gjetter kanskje at det er for å skille GMTen fra "dykkerurene"? Altså ren marketing. Ikke lurt å konkurrere med seg selv.

Mener baklokket kan være annerledes som kan påvirke ratingen. Er iallefal det på gammel type Sub og GMT.

Hvordan sitter egentlig nato rem på en så stor/tung klokke? Forestiller meg at den vil være mye "slark" mellom bajonettene og remmen?