Så ble det Seiko...

Medlem
26. okt. 2017
Sted
Møre & Romsdal
... og det var jammen meg verdt det! Var usikker på denne klokka etter å ha sett bildene.. var enkelte ting jeg ikke var helt fornøyd med, men etter å ha blitt overtalt så ble det denne SKX007J-en. Må si det er en helt annen klokke i virkeligheten enn på bildene, og denne føles fantastisk på hånda.
Hadde bare telefonen til å ta bilde med, men det er heldigvis ikke en fotografside dette.

Eneste jeg muligens gjør er å bytte bezel, men den tid den sorg.

IMG_0265.jpg
IMG_0266.jpg
IMG_0268.jpg
IMG_0269.jpg
IMG_0271.jpg
IMG_0272.jpg
IMG_0278 (2).jpg
IMG_0279.jpg
IMG_0285.jpg

Problemet mitt nå er at jeg trenger noen nye bånd. Tenker et godt metallbånd og noen nato-reimer. Er det noen som har noen anbefalinger?

Uansett, takk for de som hjalp meg med å komme frem til denne lekkerbisken!

Standard Seiko Jubilee kan anbefales. Den er skranglete, men har merket at med tykke springbars (som fulgte med min SKX173) så er det INGEN slinger i endlinks. Og da er det jo bare helt fantastisk lenke..

Gratulerer! Denne har vel vært «gateway drug» for mange av oss... :D Sjekk strapcode.com for lenker også. Veldig bra kvalitet på Oyster-lenkene deres...

• Liker
Reaksjoner: Qwestern
Et fint alternativ til NATO er perlon. Kjøp i fra tyske Eulit, og du har en flott reim for varme sommerdager. Tørker også fortere enn nylon, etter et dykk.

• Liker
Reaksjoner: Sjø
Hei og gratulerer! Jeg kan på det sterkeste anbefale Strapcode sin Super Oyster med Diver Clasp. Det er den jeg bruker med min SKX013 (007 sin lillebror), dog i 20mm bredde. Du trenger en som har 22mm bredde.

Her er link til nevnte lenke i 22mm. Her er en til, denne kalles "endmill", og ser minst like tøff ut. (Ellers er det bare å søke på skx007 på nettsiden, så finner du enda flere variasjoner.)