Salg hos Alf Lie

Medlem
15. mars 2009
Sted
Asker
Kjørte akkurat forbi Alf Lie og ser at de annonserer med 15-50% på "hele" butikken. Så hvis noen skal ha noe uansett er det sikkert muligheter for å spare noen kroner...

Da er det vel 15% på det meste og 50% på det som ikke ellers lar seg selge ;)

Men en god anledning om man likevel er i markedet! Jeg tror jeg skal holde meg unna, det var liksom meningen at G-shocken skulle stille sulten :roll:As if :cool:

Da er det vel 15% på det meste og 50% på det som ikke ellers lar seg selge ;)

Men en god anledning om man likevel er i markedet! Jeg tror jeg skal holde meg unna, det var liksom meningen at G-shocken skulle stille sulten :roll:As if :cool:

Helt sikkert! Hvis ikke burde vi vel stått i kø der alle mann...
Når det gjelder sulten som skal stilles tror jeg vel (og mange har nok langt verre erfaringer) at den aldri stilles - den tirres!

Kanskje på tide å bytte ut en rem eller to...hvis de har salg på slikt da ??

Du får ta en tur - vet ikke om det gjelder deler også. Hadde jeg fortsatt vært i byen kunne vi stukket innom sammen...

Alf Lie er i Oslo tipper jeg ?

Skal dit på Tirsdag, huffåhuff :D

Kan ikke noen ta en tur og sjekke ut ?

Skulle gjerne tatt på meg ansavret, men skal ut å reise imorgen så jeg får desverre ikke tid før mandag....sender en oppdatering hvis jeg får tid. Lunsjmøte på Alf Lie er jo ikke helt feil da...;)

Salget varierte som sagt mellom 10%...

..ingen generell prosent for noen merker, men klassiske og relativt ettertraktede ur var jo 10-15 % på mens andre mindre lettsolgte hadde litt mere rabatt.

Feks IWC Portuguese 7 dager i stål var kun 15 %.......og tipper ikke så clean og klassisk klokke tiltaler Rkjersem...;)

Dog så har Bjerke 20-50 % på merker som ikke løper ut av butikken........feks Breitling Cockpit i Gull/Stål.......mere polert klokke finnes du ikke......nedsatt til 40.000,-......det er jo som skapt for deg Rkjersem......;)