Salg i Stavanger

J

jayeff

Guest
Askeland ur og smykker har lagt ut følgende melding på facebooksiden sin:

"På torsdag 14/10 braker det løs med salg hos Askeland! Vi tilbyr kvalitets smykker og klokker med rabatter på 30, 40 og 50%. Her finnes merker som: Chopard, Tag Heuer, Omega, Rado og Longines mf. Dere innviteres herved til en tyvstart på salget!
Alle våre facebook-venner er hjertelig velkommne til før-salg onsdag 13/10".

Løp og kjøp :)

Noen som vet noen detaljer om hva som legges ut ? Når starter kalaset ?

Jeg ringte inn til dem på mandag. Da sa han at de starter salget fra kl. 10. Det skulle være klokker i alle prisklasser på salg. Alt fra 500 til mange tusen. Jeg fikk inntrykk av at det allikevel ikke var så mange klokker det skulle være salg på. (han nølte veldig da jeg ramset opp modeller) Selv håpet jeg å få Longines Hydroconquest og Tag Heuer Aquaracer (den enkleste modellen) på salg, de skulle tydeligvis ikke på salg. :mad:

Var der kl 1100, 30% på et begrenset utvalg, helst mye quartz:(, foruten en Seamaster NZL-32, 2stk De Ville, en svart TH Monaco og en Carrera-PVD. Ble ikke noe kjøp, nei.

Var der kl 1100, 30% på et begrenset utvalg, helst mye quartz:(, foruten en Seamaster NZL-32, 2stk De Ville, en svart TH Monaco og en Carrera-PVD. Ble ikke noe kjøp, nei.

Jeg var der kl. 11.30, så da gikk vi akkurat glipp av en liten GTG :p

Jeg var heller ikke imponert over utvalget, men 29500 for De Ville var ikke så galt :)

Hørtes interessant ut! Kunne ikke se noen selv, kanskje de hadde gjemt dem godt eller allerede solgt dem når jeg var der

Fikk beskjed om et par Mille Miglia som skulle ut

Du hadde nok rett, ja. Gubben bak disken har tydeligvis feilinformert meg igår, var innom igjen idag og fant 4 Chopard Mille Miglia-mod. til -30% som sto for seg selv i en annen monter

Du hadde nok rett, ja. Gubben bak disken har tydeligvis feilinformert meg igår, var innom igjen idag og fant 4 Chopard Mille Miglia-mod. til -30% som sto for seg selv i en annen monter

Vel, da jeg var innom i går og nevnte at de skulle ha salg, fikk jeg beskjed om at salget ikke startet før til helgen... Ikke vet jeg hvorfor de sa det, da jeg tross alt visste at salget startet i går...

Vel, da jeg var innom i går og nevnte at de skulle ha salg, fikk jeg beskjed om at salget ikke startet før til helgen... Ikke vet jeg hvorfor de sa det, da jeg tross alt visste at salget startet i går...

De blir gjerne litt fullpriskåte når du står og vifter med gullkortet vet du! (;

Hehe! Ja, skal ikke se bort i fra det heller! :p

Men, synes fortsatt at det er rart at det var Anders selv som sa at salget begynner først til helgen... Og at Espen måtte ringe til noen (Tore?) for å spørre om hva salgsprisen på en av klokkene ville bli...

Men, synes fortsatt at det er rart at det var Anders selv som sa at salget begynner først til helgen... Og at Espen måtte ringe til noen (Tore?) for å spørre om hva salgsprisen på en av klokkene ville bli...

Haha, du er faktisk på fornavn med abolutt alle der.....:):):):) Handlet greit der i det siste, eller???