Samletråd: Hvilken klokke er dette?

G

Guest571

Guest
Denne tråden er ikke ment som forumlek, men heller som en hjelp om man har sett en klokke på tv, bilder, reklamer osv og lurer på hva det er. Ettersom klokkespotting tråden burde forbeholdes (fine) klokker man selv har spottet in rl kan vi heller poste i denne tråden. Om tråden ikke har livets rett lar vi den bare dø sakte ut, om det finnes en slik tråd fra før skal Juice få lov til å slette denne.

Jeg kan begynne med å flytte innlegget mitt fra klokkespotting til denne tråden:

Noen som så hva slags klokke Fabian Stang hadde på seg i kveldens episode av Kjendisbarnevakten? (Ja, jeg vet jeg skal være forsiktig med hva jeg skriver etter at jeg la ut bilde av DD´n forran et cosmopolitan)
Så han hadde en helgull ene dagen også gikk han med en lekker høyre-blå klokke den andre dagen.

stang.jpg

Grusomt OT, men min skyld så du skal få en forklaring.

cosmopolitan er et moteblad for jenter som jeg desverre hadde liggende i bakgrunnen når jeg tok bilde av en klokke til Dagens klokke tråden. Dette ble jeg mobbet for, så klart. Og Ikke vidre stolt over at jeg så på kjendisbarnevakten på NRK heller. Derfor lurte Mogens på om jeg også så på Bliss som er en GRUSOM jentekanal som bare sender det værste av det værste.

Sitter og svipper mellom kanalen og la merke til at Ellen Degeneres bærer en eldre sub på lysebrun rem. Stilig å se herreklokker på kvinner!

topale: Ellen kler seg jo som en mann. Men fy faen så bra hun nailer det. :cool:

Tviler det er en Tank ja, men det er klokken den minner meg mest om.
Jeg vet at Rotary har mye Tank-lignendes klokker, kanskje det er mulighet at det er de som har laget den.

Det tror jeg er 100% korrekt ja, godt sett :). Veldig "åpenbart" nå som du først har sagt det om man ser hvor kasse møter rem.. og jeg har til og med lekt en del med en slik da en kamerat faktisk har en, men så det ikke før jeg scrollet ned og leste hva du skrev om at det var en Irony :)