Sarb033, med lenke eller reim?

Medlem
23. feb. 2012
Innlegg
11
Sted
Trondheim
Hei,

vurderer å kjøpe Seiko sin sarb033, men er litt usikker på om jeg skal kjøpe med lenke eller reim... Heller litt mot å kjøpe med lenke, men tenker at jeg uansett kommer til å bytte til skinnreim før eller senere. Men spørsmålet da er jo om jeg skal kjøpe med både lenke og reim, og om jeg i så fall skal kjøpe seiko sin sorte skinnreim, eller finne en annen selv, eller om jeg skal kjøpe med reimen og droppe lenken.

Noen som har sarb033 eller lignende med original skinnreimen? Hvordan er kvaliteten på denne? Hva synes folk generelt om sarb033 og sarb-serien?
 
Jeg hadde denne med lenke!

Testet den ut på svart skinnrem uten at jeg syntes det var noen suksess. Byttet umiddelbart tilbake til lenken, og slik forble den resten av tiden jeg hadde den... ;)
 
ja, den er jo veldig fin med lenke, men blir på en måte dressklokka, så tenker det da kanskje passer best med skinnreim... hehe, skal ikke være lett å velge.

Har du noe annet å si på klokken? fornøyd med den?
 
ja, den er jo veldig fin med lenke, men blir på en måte dressklokka, så tenker det da kanskje passer best med skinnreim... hehe, skal ikke være lett å velge.

Har du noe annet å si på klokken? fornøyd med den?

Kjempefornøyd! Eneste grunn til at denne ble solgt var at jeg kjøpte en SARB021...

Anbefales... ;)