- Medlem
- 3. okt. 2014
Da er den tilgjengelig fra Japan, min ble sendt i dag
Da sitter den på lanken, førsteinntrykket er meget bra. Som forventet litt stor på puslete håndledd, men bærer veldig behagelig. Kvalitet og finish ser topp ut, ingen "misalignment" etc. For de som lurte, lenka passer dessverre ikke på MM300
Kommer med mer synsing og bedre bilder etterhvert! Måtte prøves før datojustering..
Vis vedlegg 98138
Herlig på MM300 reim!
Vis vedlegg 98150
Vis vedlegg 98151
Shiny..
Vis vedlegg 98154
Hadde 053 ja. Denne er littegrann breiere, men og litt tynnere enn 051/53. Samtidig har den kraftigere "lugs". Syns det er vanskelig å sammenligne når jeg ikke har den andre her, men jeg liker bedre passformen på denne. 051/53 kassen føltes alltid litt rar hos meg.
Hadde 053 ja. Denne er littegrann breiere, men og litt tynnere enn 051/53. Samtidig har den kraftigere "lugs". Syns det er vanskelig å sammenligne når jeg ikke har den andre her, men jeg liker bedre passformen på denne. 051/53 kassen føltes alltid litt rar hos meg.
Det var en fin Seiko . Kan eg spør ka den kom på til Norge?
Bestemte meg for å kjøpe enda en Tuna
Hvilken?
Er ellers enig i det du skriver, perfekt hverdagsbeater. Som vanlig skulle jeg ønske den var et par mm mindre til dette formålet, men kan visst aldri få i pose og sekk..