Scratch Removal Pad - erfaringer???

Hei. Kan legge ut et par bilder siden jeg fikk min pad i dag.. Nå holdt jeg på kun i et par minutter, så du kunne se et par bilder, men hvis du holder på litt lenger vil jeg tro at resultatet blir bedre.. Litt dårlige bilder siden jeg tok de med Iphone men..
Viktig at du bruker den i kun en retning..
Før:
3cf13420.jpg

Etter:
56292f0f.jpg

For meg så ser det der ut som en helt vanlig matteklut du får kjøpt i de fleste sjapper som driver med billakk. Koster ikke så mange kr her heller.

Hvis du tenker på bildene jeg la ut så er det riktig at det er en poleringsklut under der ja :) Men brukte scratch removal pad på selve lenka..

Strahldur er det eneste som fungerer!!!! Har alldri prøvd det på klokka mi, men du kan få en hvasomheldst å gnukke litt pasta over med fingeren, og saken er faktisk høypollert!!!!!!

Tror den koster 69 eller 79kr i butikk.

Burde virkelig prøves!

http://www.vidcom.no/strahldur/hoyglanskrem.html

Sjekk videoen, skriver på mobil, så fikk den ikke opp, men jeg er helt sikker på at dette er vidundermiddelet!!!

Holder lenge også! Svær tube som er drøy i bruk!:D

Da er jeg med :) 10 meter er vel kanskje i overkant mye:p

Nettop, så stikker du innom noen som driver med billakk (jeg handler feks hos MoBiRek i Lillestrøm) så får du nok en fin pad for 10-20kr. St.Haugen fargehandel har vel også garantert dette på lager.