Seamaster ødelagt....

Medlem
17. mai 2012
Sted
Trondheim
Hei!

Kjøpte en Omega Seamaster i Barcelona i sommer, og idag la jeg merke til min store forbauselse at klokken plutselig ikke tikket. Det viser seg at den lange viseren er løs og "treffer" bunnen i klokken. Den er helt løs og hvis jeg rister på klokken så går den til alle veier. Hva gjør man?:mad:

Hei!

Kjøpte en Omega Seamaster i Barcelona i sommer, og idag la jeg merke til min store forbauselse at klokken plutselig ikke tikket. Det viser seg at den lange viseren er løs og "treffer" bunnen i klokken. Den er helt løs og hvis jeg rister på klokken så går den til alle veier. Hva gjør man?:mad:

Ser at du bor i Trondheim, der er det hvertfall et par ADer for Omega, ta turen innom så sender de den på service for deg :) Du har internasjonal garanti på 1 år, så skal ikke koste deg noe om du har kjøpt den hos AD i Barcelona
Velkommen til forumet!

Tusen takk, og takk for kjapt svar! :)Ops, bor i Tromsø nå.. Er det ikke en 24måneders garanti? Siterer Omega sine hjemmesider: "We offer a twenty-four (24) month warranty on the work carried out. In the event of a fault covered by this warranty, we will, at our discretion and without cost, repair or replace any spare parts and/or rectify a faulty repair as identified by our Customer Service. All other rights resulting from the faulty execution of our services are expressly excluded. This warranty does not cover normal wear and tear or damage caused by accidents or negligence. This warranty is rendered void if work is carried out on the watch by persons who are not authorized to do so by OMEGA."

Det var jo i så fall hyggelig av Omega. De fleste har vel 12 mnd. her så vidt jeg vet. Tromsø har vel en Protid som fører Omega? Ville nok tatt turen dit på mandag med klokke og garantikort :)

Omega har 3 år garanti på co-axial ur mener jeg.

Toårsgarantien det refereres til er nok på selve servicen.