Seamaster- gjenoppliving av klassikere

Medlem
30. des. 2010
Har en SMP300 electric blue. Den er jo som kjent gått ut av produksjon.
Tilsier erfaringer med Omega at de vil gjenopplive denne klassikeren?
Husker jo at Omega laget en limited SMP 007 edition (10007 eks)
og noen år etter kom jo enda ett Bond ur (denne gang 5007 eks, men ikke like fin syns jeg).
I tillegg finnes vel 2stk PO 007 utgaver.
Pleier Omega å la en klassiker forbli en klassiker, eller vil det antakelig komme en "ny" electric blue også?
(Dette med stadige "limited" 007 ur, skyldes kanskje mest at Omega vil sikre seg mest mulig reklame ifm
nye Bond filmer?)
(Noen vil vel synes det er å trekke det litt langt å kalle en såpass ny modell som SMP electric blue en klassiker men....) :D

Electric Blue har allerede blitt en klassiker, sammen med 2254. Jeg er kjempefornøyd med min EB, og i løpet av det siste året har det tikket inn et par andre slike her også. Populariteten reflekteres i prisene, da jeg kjøpte min EB for halvannet år siden gikk de for rundt $1300, nå nærmer prisen seg $2000. 2254 har ligget rundt $2000 en stund allerede, opp fra rundt 1300 for bare et års tid siden den også. Så de er definitivt moderne klassikere :)

Electric Blue har allerede blitt en klassiker, sammen med 2254. Jeg er kjempefornøyd med min EB, og i løpet av det siste året har det tikket inn et par andre slike her også. Populariteten reflekteres i prisene, da jeg kjøpte min EB for halvannet år siden gikk de for rundt $1300, nå nærmer prisen seg $2000. 2254 har ligget rundt $2000 en stund allerede, opp fra rundt 1300 for bare et års tid siden den også. Så de er definitivt moderne klassikere :)

Uavhengig av priser, er jeg happy med å ha sikret meg strøkne eksemplarer både 2254 og 2255 EB i høst :)