Solgt Seamaster Planet Ocean 600m Co-Axial 45.5mm

Medlem
22. nov. 2012
Sted
Fredrikstad
Grunnet ny fristelse vurderer jeg salg av mitt flotte Omega Planet Ocean.

Ønsker av den grunn helst rent salg, men kan vurdere billigere kurant ur i innbytte.

Det sitter langt inne da jeg digger denne klokka som kler både remmer og nato overraskende godt. Priset hyggelig, dette er mye klokke for pengene.

Alle bildene er av det aktuelle uret, bortsett fra bildet med selveste James Bond. :cool:

La ikke størrelsen skremme deg (sa brura), denne ligger IMHO mye bedre på hånda enn 42mm versjonen. Proporsjonene er bedre på 45mm versjonen og den blir derfor ikke så rar og butt som den mindre versjonen. Ja, jeg har hatt begge modellene.

Om uret:

Uret er kjøpt hos utenlands AD november 2012. Å nei, jeg har ikke papirer på MVA fra personen som kjøpte uret, men lover at uret er akkurat like bra som et med MVA papirer og jaggu tror jeg at det ser dønn likt ut. Uansett er uret utenfor garantitiden.

Tilstand:

Uret har noen bruksmerker, men ingenting som har plaget meg. Det som bør nevnes er en dings på den venstre lug kl. 11, den synes ikke når man har klokken på armen. Resten vil jeg si er vanlig bruksmerker som kan poleres bort om ønskelig. En annen ting er at bezel ikke sentrerer 100%.

I mitt eie har klokken holdt tiden ekstremt godt, ca + 1 sek i døgnet. Gangreserven er også bra.

Det kommer komplett med ytter- og innerboks, utfylt garantikort, original gummirem og en uorginal skinnrem med omegaspenne fra watchgecko.

Oppgjør:

Kun forskuddsbetaling. Kjøper betaler eventuelt frakt.

Pris:

Tenker 28K er en hyggelig pris for hele pakka.

Just the facts ma´am:

Ref: 232.30.46.21.01.001

Urverk: Omega in-house urverk 8500 med 39 juveler, 25200 vph
Driftsreserve: 60 timer
Annen info: Kronometersertifikat (COSC),
Diameter: Ø 45.5 mm
Tykkelse: 14.5 mm
Glass: Ripebeskyttet safirglass
Bezel (ring): Keramik, sort, dreibar mot klokken

Bilder av det aktuelle uret:

IMG_2355 (3).jpg
FullSizeRender (7).jpg