Seamaster Titan

Medlem
13. okt. 2009
Sted
Oslo
Har på en av mine reiser rundt i vårt lange land oppdaget det jeg tror er en sjeldenhet - nemlig en seamaster titan hos en omega-forhandler.
Dermed blir spørsmålet for oraklene på forumet - hvor sjelden er den egentlig og hva er den verdt?
Samme sted kan jeg også få en seamaster med det gamle verket (1120 er det vel) i sort til 14'. Kjempekjøp eller har den nye modellen med co-axialt verk overtatt helt slik at man bør styre unna? Hva kan man forvente for en slik klokke på bruktmarkedet i dag? (det kommer sikkert en dag man vil selge for å kunne foreta nye kjøp....)
Råd og dåd til en fersk omega-entusiast please!

Hei!

Titan versjonen er ikke så vanlig, men jeg kan ikke se at de oppnår høyere salgsum for det.
Jeg hadde styrt unna det gamle verket. Ikke at det er dårlig. Men det nye er mer presist og krever mindre vedlikehold.
Seamasterne er uansett lett å selge annenhånds og oppnår brukbare priser; fra ca 7 000 til 10 000 avhengig av tilstand og modell.

Lykke til!! :D

Enig Frodo,
Seamaster pro. er et godt valg, får neppe noe som er mer classic og sikkert ved ev. salg senere.
For 10k får du en flott Seamaster.

Lykke til
Braute