seamaster

Medlem
10. feb. 2010
Sted
kristiansand
Hei der ute,hva er en Omega Seamaster mod 22218000 verd?
Klokka er fra 2006 men aldri brukt,ligger i en enkel eske. Fått i gave.

omega

Ingen som kan svare meg på spørsmålet mitt?
Vurderer å selge den men må vite litt om prisnivået,er på vei til å kjøpe noe annet litt flottere og dyrere.

Det er quartz-utgaven av den blå "Bond" Seamasteren, ikke sant? Jommen ikke sikker på hva de går for i det norske markedet. 4-5k?

Det er quartz-utgaven av den blå "Bond" Seamasteren, ikke sant? Jommen ikke sikker på hva de går for i det norske markedet. 4-5k?

Det stemmer,men denne er ubrukt så hvis ikke prisen blir høyere enn det så havner den på armen min,den koster tross alt
14000 ny. Takk for svar og hvis interessen er tilstede så si fra;)

Jeg husker ikke hva bruktprisene pleier å være. En ny i USA koster vel ca. 1300USD fra forhandler. Siden klokken faktisk er noen år gammel og ikke fra forhandler må du nok regne med et kraftig verditap selv om det strengt tatt ikke er brukt av deg. Så mer enn nypris i utlandet får du ihvertfall ikke.

Ville heller anbefale deg å sette den på armen, det er jo et pent og sporty ur :) Alltid kjekt med en quartz-beater.

Jeg husker ikke hva bruktprisene pleier å være. En ny i USA koster vel ca. 1300USD fra forhandler. Siden klokken faktisk er noen år gammel og ikke fra forhandler må du nok regne med et kraftig verditap selv om det strengt tatt ikke er brukt av deg. Så mer enn nypris i utlandet får du ihvertfall ikke.

Ville heller anbefale deg å sette den på armen, det er jo et pent og sporty ur :) Alltid kjekt med en quartz-beater.

Har jo lyst på noe mer automatisk og ikke quartz:( men det er klart hvis man ikke kan forvente å få 8000
for klokka så er jeg enig med deg. Hvis noen leser innleggene og er int så kan de bare maile meg eller sende svar
her i forumet:cool: