Selges Seiko "Baby MarineMaster" SBDC061

Medlem
24. juni 2013
Sted
Oslo
INTRO
Jeg slanker Seiko-diver-samlingen min og ønsker å selge min nydelige, svarte baby MarineMaster. Den er ubetydelig brukt og kjøpt i Tokyo i juni 2018.

Klokken kler både original lenke, NATO, gummi og kanvas skammelig godt. Kan medfølge en NATO- eller kanvas-rem hvis ønskelig.

OBJEKT
Seiko SBDC061 "Baby MarineMaster"
Kaliber: 6R15 Automatic, Hack function & Hand winding, 50 hour power reserve
Referansenummer: SBDC061
Diameter: 44mm (med 42mm bezel, bærer omtrent som SKX-serien)
Avstand mellom lugs: 20mm
Krystall: Sapphire

FUNKSJONER
Timeviser - minuttviser
Sekundviser
Dato
Roterbar bezel
200m WR

ALDER OG HISTORIKK
Produksjonsår: 2018.
Jeg kjøpte denne ny hos japansk AD i juni 2018. Den er ubetydelig brukt, og jeg finner ingen hairlines eller riper. Uret går bra, men har ikke målt det. Bezel aligner perfekt, noe som har vært et QC-problem med enkelte av disse!

TILSTAND
Uret er i svært god stand og nesten som nytt.

REMMER
Det kan følge med NATO- eller kanvas-rem, i tillegg til original lenke.

BOKS OG PAPIRER
Selvfølgelig komplett med innerboks, ytterboks og papirer. Kjøpt fra japansk AD.

ANNET
Jeg foretrekker lokal kjøper i Oslo-området, men kan også sende over hele landet.

BYTTER OG SALG
Nypris på denne er i dag på 8888,- levert fra Seiya med gratis frakt + MVA. Tenker fornuftig pris på denne er Lar denne gå for 6500,- inkludert to remmer + eventuell frakt. Ad bytter så er det bare å prøve meg.

REFERANSER
Jeg har flere, og utelukkende gode, good guy-referanser i GG-tråden under mitt gamle brukernavn (@havard). Det ble noe krøll under migrering til nytt forum, så jeg har endt opp med nytt brukernavn, med tilbakeført registreringsdato. @Fyrsten stiller som referanse og kan attestere at dette stemmer.

MINE BILDER
1.jpg
2.jpg

ext-1.jpg
ext-2.jpg
IMG_0649.jpeg
IMG_0653.jpeg
IMG_0642.jpeg

• Liker
Reaksjoner: TCB