Seiko dress-ur, ala SARB033

Medlem
30. mars 2010
Sted
Norge
Hei !

Litt utålmodig etter noe nytt, og tenkte jeg skulle stagge begjæret med en rimelig dressklokke. Tenkte blå skive siden det er mindretall i boksen. Tenkte enkelt og greit noe som SARB033/35, men etter det jeg kan se er ikke tilgjengelig i blått, SARB045 er ute av produksjon og for tidkrevende å finne.

Noen som har et forslag til et enkelt dress ur i samme stil som SARB033, enkel skive,blå og (uten 5 logoen). Heller ikke Cocktail ticker de riktige boksene.

Hei !

Litt utålmodig etter noe nytt, og tenkte jeg skulle stagge begjæret med en rimelig dressklokke. Tenkte blå skive siden det er mindretall i boksen. Tenkte enkelt og greit noe som SARB033/35, men etter det jeg kan se er ikke tilgjengelig i blått, SARB045 er ute av produksjon og for tidkrevende å finne.

Noen som har et forslag til et enkelt dress ur i samme stil som SARB033, enkel skive,blå og (uten 5 logoen). Heller ikke Cocktail ticker de riktige boksene.

Jeg har en sarb045 jeg vurderer å selge.
Bare send pm hvis du er intresert :)

Hvis han ikke er interessert, send meg en PM, @tormod88
Har en forespørsel inne hos Higuchi siden han fortsatt har den på nettsiden, men han oppdaterer den jo aldri, så ikke sikkert det betyr at han har den.

Redigert av en moderator:
@daghoi, hvis du føler deg "gal" så kan du jo gå for en sarb017?

Når man ser hva folk har til dress, så er det helt innafor å rocke denne syns jeg ;)

Hei !

Gikk på en bestilling av en svart Bambino, Rose Gold (jada vet den ikke er blå :)) Ga meg litt vintage vibe slik at jeg droppet det blå kriteriet. Hyggelig pris var det og så jeg ikke lagde for stort hull i kontoen, prøver å spare til dyrere ting til bursdagen på høsten.

Hvis han ikke er interessert, send meg en PM, @tormod88
Har en forespørsel inne hos Higuchi siden han fortsatt har den på nettsiden, men han oppdaterer den jo aldri, så ikke sikkert det betyr at han har den.

@tormod88 og @gert da takker jeg for tilbudet og håper dere blir enige og ser fram til unboxingen.

@daghoi, hvis du føler deg "gal" så kan du jo gå for en sarb017?

Når man ser hva folk har til dress, så er det helt innafor å rocke denne syns jeg ;)

@andres Alpinisten er en av de klokkene jeg kikker innom og har gjort i flere år. En klokke som jeg er nysgjerrig på, men blir ikke enig med meg selv om den vil bli brukt. Mulig den "vokser" hvis jeg fikk den i hus. Er nok en av de som kommer innom boksen på sikt.