Seiko endeledd

Medlem
18. feb. 2015
Noen som vet om et sted å kjøpe endeledd til Seiko i nærheten av Telemark? Må man til urmaker? Trenger hollow endlinks til skx007.

Noen som vet om et sted å kjøpe endeledd til Seiko i nærheten av Telemark? Må man til urmaker? Trenger hollow endlinks til skx007.
Mildt offtopic: kun endeledd vet jeg ikke, men jeg kan varmt anbefale å bytte ut original-Seiko-lenka di med noen av lenkene til Uncle Seiko. Her er alle som passer til skx007:

Jeg har kjøpte flere lenker der i jubilee og oyster-stil, de oppleves mye mer kvalitet enn det som følger med de fleste Seiko-modeller originalt.

• Liker
Reaksjoner: seiltid
Mildt offtopic: kun endeledd vet jeg ikke, men jeg kan varmt anbefale å bytte ut original-Seiko-lenka di med noen av lenkene til Uncle Seiko. Her er alle som passer til skx007:

Jeg har kjøpte flere lenker der i jubilee og oyster-stil, de oppleves mye mer kvalitet enn det som følger med de fleste Seiko-modeller originalt.
Ja kikket litt på de og. Godt tips. Har du bestilt direkte fra de? Leveringstid? Ser TS og har noen inne. Ser de har til Captain Willard og kanskje jeg skulle fått meg lenke til den og:)

Og ble det noe moms?

Ja kikket litt på de og. Godt tips. Har du bestilt direkte fra de? Leveringstid? Ser TS og har noen inne. Ser de har til Captain Willard og kanskje jeg skulle fått meg lenke til den og:)
Jeg har bestilt både fra TS og direkte fra Uncle. TS er meget rask, Uncle tar litt tid, men er uproblematisk. Du kommer ikke unna mva ved import, det er det bare å forberede seg på.

@speedieThomas treffer godt med beskrivelsene av lenkene. Kvalitet sett opp i mot pris er meget bra.

Jeg er fornøyd med Z199-lenke til min Seiko Uemura eller Capt. Willard om du vil. Min er en SBDC111 (SPB153). Lenken er supersolid, men jeg har ikke helt vent meg til den vintageinspirerte låsen.

bilde-5-1-sbdc111.png

Jeg har også en Uncle Beads-of-Rice til Seiko Alpinist og en Senator-lenke til min SKX007. Disse to lenkene er jeg veldig fornøyde med.

• Liker
Reaksjoner: speedieThomas