Selger min Seiko Premier Kinetic Perpetual med sort skive grunnet for lite brukstid. Klokken passer bra som hverdagsklokke, ser meget bra ut og er behagelig å ha på seg.
Denne klokken er den mest praktiske av mine automatiske klokker - den stiller seg nemlig selv når den tas på armen. Grunnen til dette er Seikos kinetic perpetual teknologi, som gjør at klokken har en evighetskalender med oversikt over tidspunkt og dato til enhver tid.
Les mer om teknologien bak her: Kinetic Perpetual | SEIKO WATCH CORPORATION
Noe bruksmerker på lenke (se bilder). Klokken er ellers i meget bra stand. Her kan du gjøre et kupp på en kvalitetsklokke til en røverpris!
Følgende specs:
Movement : Kinetic (no battery required)
Calibre: 7D48
Accuracy: 15 sec. / month
Water resistance: 100m
Movement from Japan
Scratch resistant Sapphire crystal
Stainless steel case
Diameter: 43mm including crown
Thickness: 12mm
Pris: 2100
F2F i Oslo foretrekkes. Sendes evt. mot forhåndsbetaling. Porto på kjøpers regning.
Denne klokken er den mest praktiske av mine automatiske klokker - den stiller seg nemlig selv når den tas på armen. Grunnen til dette er Seikos kinetic perpetual teknologi, som gjør at klokken har en evighetskalender med oversikt over tidspunkt og dato til enhver tid.
Les mer om teknologien bak her: Kinetic Perpetual | SEIKO WATCH CORPORATION
Noe bruksmerker på lenke (se bilder). Klokken er ellers i meget bra stand. Her kan du gjøre et kupp på en kvalitetsklokke til en røverpris!
Følgende specs:
Movement : Kinetic (no battery required)
Calibre: 7D48
Accuracy: 15 sec. / month
Water resistance: 100m
Movement from Japan
Scratch resistant Sapphire crystal
Stainless steel case
Diameter: 43mm including crown
Thickness: 12mm
Pris: 2100
F2F i Oslo foretrekkes. Sendes evt. mot forhåndsbetaling. Porto på kjøpers regning.
Redigert: