Seiko Monster SRP313J1 - "Dracula"

Medlem
23. mai 2013
Sted
Norge
Da dukket denne krabaten opp på døra med DHL. Dette blir en jobb-beater på natoreim. Tight og fin bevegelse på bezel, god skrukrone, jevn fin motstand i opptrekk og skremmende kraftig lume. Videre følger bilder:

image_zpscdaebed4.jpg

image_zpscd93fd83.jpg

image_zps6a7234d5.jpg

Og der var vi ikledd Nato - Real Grey Bond:
image_zps23072fe1.jpg

Takker! Nå har jeg stilt klokka nøyaktig med et beinsikkert quartz-verk. (11.06.13) Kl. 19.28 er de synkronisert på sekundet, så da får vi se. Får ta det med en klype salt da det blir sagt at de trenger noe innkjøring over tid, men bikker den minuttet de neste timene med normal bruk så er jo noe galt. Vel, so far so good;) Holder den seg innenfor 15 sek i døgnet er jeg veldig fornøyd til den prisen.

Grattis, råflott den der:) Ser ut som at de nye Monstrene må inn i samlingen etterhvert og.

Takker! Jeg kan verken si at klokka er pen eller elegant, men den har sitt kraftige egne uttrykk på sett og vis... - litt sånn "knuser ikke du meg, så knuser jeg deg" :D

Grattis med kul monster, jeg fikk min (gamle versjonen med 7s26) i går, og er så langt meget fornøyd! Ser at jeg må få min over på Nato, for det kledde den virkelige.

Gratulerer! Den nye versjonen er råtøff, og denne her var jo virkelig kul med de røde detaljene i skiven. Beater med stor B dette! :)