Heisann, er ny på forumet etter at jeg fikk meg en Seiko Premier Kinetic Perpetual som er helt fantastisk lekker og tidløs, men nå har jeg fått dilla! Jeg MÅ skaffe meg en Orange monster, og i den anledning trenger jeg litt hjelp.
Jeg ser nemlig at det finnes ørten forskjellige varianter av denne (i hvertfall noen).
Jeg tenkte å bestille meg en helt ny - box fresh og har tittet litt på creationwatches.
Per nu så har de, så langt jeg kan se flere av disse...
SKX781K med 7s26 (billig)
SRP309J med 4r36? (litt dyrere)
SRP309K med 4r36 (enda litt dyrere) (utsolgt)
Hva er forskjellen på de to sistnevnte med samme movement?
OG, finnes det noen enda "bedre" og dyrere av disse?
Jeg synes i utgangspunktet prisen på disse ikke er så ille tatt rolex, breitling etc i betrakting, så jeg er ute etter den beste av disse monsterne.
Kunne noen opplyst meg en smule?
Mvh, newbie som har fått hekta.
Edit: jeg er ute etter den beste versjonen som er i hel sølv (bezel/kasse/lenke).
Jeg ser nemlig at det finnes ørten forskjellige varianter av denne (i hvertfall noen).
Jeg tenkte å bestille meg en helt ny - box fresh og har tittet litt på creationwatches.
Per nu så har de, så langt jeg kan se flere av disse...
SKX781K med 7s26 (billig)
SRP309J med 4r36? (litt dyrere)
SRP309K med 4r36 (enda litt dyrere) (utsolgt)
Hva er forskjellen på de to sistnevnte med samme movement?
OG, finnes det noen enda "bedre" og dyrere av disse?
Jeg synes i utgangspunktet prisen på disse ikke er så ille tatt rolex, breitling etc i betrakting, så jeg er ute etter den beste av disse monsterne.
Kunne noen opplyst meg en smule?
Mvh, newbie som har fått hekta.
Edit: jeg er ute etter den beste versjonen som er i hel sølv (bezel/kasse/lenke).
Redigert: