Har en seiko Prospex PADI Automatic Diver`s som jeg kjøpte på ferie i USA. Utseende slo meg og jeg kjøpte den ila 5 min.
Uret er brukt 3 dager på ferie , men den er rett og slett for stor for min smak så derfor lufter jeg den for salg til noen litt mer interesserte.
Boks, original kvittering og garantikort fra juni 2017 følger
kjøpt ny hos pasadena watch company juni 2017.
Legger ikke ved bilder siden klokken er som ny, noen små hairlines på clasp etter flyturen hjem. Ellers er den som ny.
Selger påsto at seiko skulle avslutte samarbeidet med PADI og derfor ville siste års modeller bli ettertraktet med tiden, om dette var ett salgstriks eller ikke , kan jeg ikke svare på.
Om den ikke blir solgt legges den i "Åpnes ikke før 2050" esken på loftet
Bergen
4000 kr
Uret er brukt 3 dager på ferie , men den er rett og slett for stor for min smak så derfor lufter jeg den for salg til noen litt mer interesserte.
Boks, original kvittering og garantikort fra juni 2017 følger
kjøpt ny hos pasadena watch company juni 2017.
Legger ikke ved bilder siden klokken er som ny, noen små hairlines på clasp etter flyturen hjem. Ellers er den som ny.
Selger påsto at seiko skulle avslutte samarbeidet med PADI og derfor ville siste års modeller bli ettertraktet med tiden, om dette var ett salgstriks eller ikke , kan jeg ikke svare på.
Om den ikke blir solgt legges den i "Åpnes ikke før 2050" esken på loftet
Bergen
4000 kr