- Medlem
- 1. nov. 2013
Mitt eksemplar av Seiko sin mye omtalte Padi, legges nå ut for salg eller bytte. Jeg har nok konkludert med at den blir litt i største laget og at den er for fin til å samle støv.
Klokken er opprinnelig kjøpt gjennom Protid urmaker Gjertsen i Bergen 08.08.16. Klokken er pen å se til og har svært få spor av bruk. Unntaket er en ding i siden på ene lugen, ca klokken 5. Det tok en stund før jeg i det hele tatt oppdaget den, men den kommer frem i rett lys og derfor skal den selvsagt nevnes. Har ikke notert meg noe eksakt avvik i tiden, bare at den sakker noe.
Den står per i dag på en ettermarked jubilee-lenke fra strapcode, + den dyreste spennen med dykkerforlenging. meget behagelig lenke med superb kvalitet og skrudde ledd. (Verdi 1600,-)
Klokke selges med eller uten jubilee.
Pris med jubilee ; 4600,-
Pris uten jubilee ; 3900,-
(Jubilee selges kun separat dersom klokken forsvinner først)
Norgespakken spanderer jeg, ved ryddig og hurtig handel. Samler på GG-referanser og gjør naturlig nok ikke unntak ved denne anledningen.
Flere bilder ordnes ved interesse.
Klokken er opprinnelig kjøpt gjennom Protid urmaker Gjertsen i Bergen 08.08.16. Klokken er pen å se til og har svært få spor av bruk. Unntaket er en ding i siden på ene lugen, ca klokken 5. Det tok en stund før jeg i det hele tatt oppdaget den, men den kommer frem i rett lys og derfor skal den selvsagt nevnes. Har ikke notert meg noe eksakt avvik i tiden, bare at den sakker noe.
Den står per i dag på en ettermarked jubilee-lenke fra strapcode, + den dyreste spennen med dykkerforlenging. meget behagelig lenke med superb kvalitet og skrudde ledd. (Verdi 1600,-)
Klokke selges med eller uten jubilee.
Pris med jubilee ; 4600,-
Pris uten jubilee ; 3900,-
(Jubilee selges kun separat dersom klokken forsvinner først)
Norgespakken spanderer jeg, ved ryddig og hurtig handel. Samler på GG-referanser og gjør naturlig nok ikke unntak ved denne anledningen.
Flere bilder ordnes ved interesse.
![IMG_0159.JPG IMG_0159.JPG](https://s3-eu-west-1.amazonaws.com/attachments.tidssonen.no/2017/01/26190_1ffe7af27e1579eee01eb455488639c4.jpg)