Seiko Premier SNP005 Auto Relay Kinetic Perpetual calender

Medlem
2. juni 2012
Sted
Bergen
Hei!

Leter etter ny klokke og går veldig mye frem og tilbake. Har hatt en seiko flightmaster i 5 år nå som aldri stopper. Tenkte å kjøpe en dyrere swiss-made klokke etter nyåret, men vil ha en ny solid klokke som ikke koster alt for meget på dette tidspunktet. Er storfornøyd med seikoen jeg har, og tenkte jeg kunne oppgradere denne til Premieren med auto relay, syntes den var veeeldig tøff!

Har noen tips, meninger og tilbakemeldinger om uret?

2.jpg
[/IMG]

[video=youtube;ng9_ssDnc-U]http://www.youtube.com/watch?v=ng9_ssDnc-U[/video]

Hadde da evt heller gått for denne utgaven av klokken.. Er en nyere utgave av Premier med akkurat samme funksjoner, akkurat kjøpt en for svigerfar:) Han ville gjerne ha en klokke med perpetual calender, stor dato, helst uten vanlig batteridrift, og den skulle ikke koste for mye, så da ble det en slik! (fåes med sort skive også selvfølgelig).

54d09ef8-b235-02c3.jpg

54d09ef8-b260-9037.jpg

Hadde da evt heller gått for denne utgaven av klokken da.. Er en nyere utgave av Premier med akkurat samme funksjoner, akkurat kjøpt en for svigerfar:) Han ville gjerne ha en klokke med perpetual calender, stor dato, helst uten vanlig batteridrift, og den skulle ikke koste for mye, så da ble det en slik! (fåes med sort skive også selvfølgelig).

54d09ef8-b235-02c3.jpg

54d09ef8-b260-9037.jpg

Veldig pen! Kan jeg spørre hvor du fikk tak i den? Lurer litt på pris osv :)

Er en veldig pen klokke, samtidig som den tåler en del:) Klokken bør finnes hos alle forhandlere som er Seiko Elite Dealer i Norge, og Veiledende utsalgspris er kr 6998,-

Alternativt mener jeg den finnes på feks www.creationwatches.com . Den er nok tilgjengelig der for en del lavere pris, men husk at norsk mva på 25% kommer i tillegg! Denne nettsiden har forøvrrig både meg og mange andre her veldig gode erfaringer med:)

Er en veldig pen klokke, samtidig som den tåler en del:) Klokken bør finnes hos alle forhandlere som er Seiko Elite Dealer i Norge, og Veiledende utsalgspris er kr 6998,-

Alternativt mener jeg den finnes på feks Buy Watch Online, Seiko watches Casio Citizen Watch Mens Chronograph Automatic Diver Kinetic Eco Perpetual Calendar Aqualand Premier Arctura Sportura Protrek g shock Promaster Womens Watches . Den er nok tilgjengelig der for en del lavere pris, men husk at norsk mva på 25% kommer i tillegg! Denne nettsiden har forøvrrig både meg og mange andre her veldig gode erfaringer med:)

Takk for tilbakemelding! :D Liker den svært godt med svart skinnrem, liker "dress" utseende samtidig som den har noen kule funksjoner! Har funnet den over dammen til 3000,- dette er da uten moms+toll ;)

Ikke min kopp te på en sånn klokke, men det et jo smak og behag:) Liker du den best er der vel bare å legge inn bestilling;)

Ikke min kopp te på en sånn klokke, men det et jo smak og behag:) Liker du den best er der vel bare å legge inn bestilling;)

Er egentlig enig i hva du sier! Mener at når man velger gull-farge på en klokke bør det være ekte gull. Den så heller ikke så "classy" ut med hvit skive og rose gull, så velger nok den jeg i utgangspunktet var på utkikk etter :D Tuusen takk for hjelp! :D

Hadde da evt heller gått for denne utgaven av klokken.. Er en nyere utgave av Premier med akkurat samme funksjoner, akkurat kjøpt en for svigerfar:) Han ville gjerne ha en klokke med perpetual calender, stor dato, helst uten vanlig batteridrift, og den skulle ikke koste for mye, så da ble det en slik! (fåes med sort skive også selvfølgelig).

54d09ef8-b235-02c3.jpg

54d09ef8-b260-9037.jpg

Kan du fortelle meg hva den til venstre på skiven er? Det det står L.Y?