Seiko Prospex Emperor Tuna SBDX011

Medlem
2. nov. 2012
Noen som vet hvor man kan kjøpe en Seiko Prospex Emperor Tuna SBDX011 Marine Master
via en sikker nettside hvor man får det man betaler for:)

Noen som vet hvor man kan kjøpe en Seiko Prospex Emperor Tuna SBDX011 Marine Master
via en sikker nettside hvor man får det man betaler for:)

Jeg har en Emperor, riktignok ikke kjøpt fra Seyia, men kjøpt flere andre klokker av ham og bare positivt å si. Hvis ikke så er Higuchi også meget bra, og har ofte bedre priser enn Seyia. Ser han ikke har Emperor på siden sin akkurat nå, men han får garantert tak i en hvis du sender ham en mail. Kan være verdt det da det nok er litt å spare.
Prospex

Min sier hei;)
20120307_093746.jpg

Et annet alternativ er en selger som kaller seg "businesseverywhere" på bla thewatchsite.com, som holder til i Hong Kong, og er til å stole på (selv kjøpt av ham et par ganger, og bare gode tilbakemeldinger fra andre også) Han finner et pent brukt eksemplar til deg om du vil, om han ikke alt har den inne. Logoen/avataren hans er Seiko sin Tsunamibølge, så er det litt enklere å finne ham i myldret kanskje.

Uansett hvem du ender å kjøpe fra, så er jeg sikker på du blir super happy med Emperoren! Veldig god byggekvalitet og et utrolig bra urverk (8L35 udekorert Grand Seiko er ikke å klage på ...) Herlig brunt safirglass og selv med sin ganske så heftige kasse, en av de mest komfortable klokkene jeg har (pga en "parabolsk" design på baksiden)
En av to klokker jeg har jeg aldri vil selge.
Lykke til!

Og når du får deg den så må den rett på svart mesh, "eneste" riktige synes nå jeg ... :D

Redigert: