Lekker Seiko Turtle med nydelig grønn sunburst skive for salg eller bytte.
Jeg har nettopp fått denne i innbytte, men jeg har en annen turtle som jeg foretrekker.
Limited utgave som ble sluppet i 2017. Modellen selges ikke i Norge, laget i 3500 eksemplarer forbeholdt det Asiatiske markedet.
Uret er veldig lite brukt og fremstår som strøkent bortsett fra en liten dings på venstre side av kassen som var der da uret var nytt. Dingsen synes ikke når uret er på armen og jeg tror nok den kan poleres bort om man ønsker det. Lenken fremstår som ubrukt.
Klokken kommer komplett med boks og alt som var med da den var ny. I tillegg følger det med en natorem av god kvalitet som kler det godt.
Litt teknisk info:
Ref: SRPB01K1
Case Diameter: 45 mm
Case Thickness: 13.4 mm
Dial Color: Green sunburst
Caliber: 4R36, 24
Waterresistant: 200m
Prisantydning: 5 500,- inkl. frakt.
Jeg er åpen for fornuftige bud og bytteforslag, men foretrekker rent salg.
Forskuddsbetaling via vipps eller bankoverføring.
Noen bilder av det aktuelle uret:
Jeg har nettopp fått denne i innbytte, men jeg har en annen turtle som jeg foretrekker.
Limited utgave som ble sluppet i 2017. Modellen selges ikke i Norge, laget i 3500 eksemplarer forbeholdt det Asiatiske markedet.
Uret er veldig lite brukt og fremstår som strøkent bortsett fra en liten dings på venstre side av kassen som var der da uret var nytt. Dingsen synes ikke når uret er på armen og jeg tror nok den kan poleres bort om man ønsker det. Lenken fremstår som ubrukt.
Klokken kommer komplett med boks og alt som var med da den var ny. I tillegg følger det med en natorem av god kvalitet som kler det godt.
Litt teknisk info:
Ref: SRPB01K1
Case Diameter: 45 mm
Case Thickness: 13.4 mm
Dial Color: Green sunburst
Caliber: 4R36, 24
Waterresistant: 200m
Prisantydning: 5 500,- inkl. frakt.
Jeg er åpen for fornuftige bud og bytteforslag, men foretrekker rent salg.
Forskuddsbetaling via vipps eller bankoverføring.
Noen bilder av det aktuelle uret: