Trenger flere referanser, og må dessverre selge av samlingen for å få dette til..
Annonsemal skamløs stjelt, takk til opphavsmann.
UR
Seiko SARB017 med herlig grønn skive, med gulldetaljer.
Nypris i dag:
Kommer an på hvilken nettbutikk du bestiller fra og om du skal betale moms. 3800-4000,-
Si gjerne fra om den finnes hos norske forhandlere.
SPESIFIKASJONER
Verk: Seiko 6R15
Kassemateriale: Stål
Kassediameter: 38mm
Tykkelse: 12mm
Lug-til-lug: 46.5mm
Avstand mellom lugs: 20mm
Glass: Safir
Alder: Juli 2014.
TEKNISK OG KOSMETISK TILSTAND
Går godt. Ser veldig pen ut.
Kan besiktes i Oslo ved behov.
BÆREREDSKAPER OG ANNET
Kommer på den originale brune skinnreimen. Jeg kommer til å slenge med et par NATO-reimer i både skinn og stoff, ettersom den originale ikke er av spesielt høy kvalitet. Har likevel kun benyttet meg av den originale reimen selv, synes det så best ut til den litt kraftige kassen og flotte skiven.
BOKS OG PAPIRER
Ytterboks, innerboks, garantikort (tror det er utgått, dessverre) og manualer.
FORHOLD JEG VIL FREMHEVE
Et ur jeg har brukt regelmessig i rotasjon med andre og hatt mye glede av, derav naturlige hairlines. Som nevnt vil jeg legge ved natoreimer i tilfelle kjøper ikke skulle like originalreimen.
OPPGJØR
Ser for meg 3.000,-. Det skal et nytt ur inn i boksen, så det er egentlig kun rent salg som er aktuelt. Skulle du likevel ha noe spennende, send meg gjerne et forslag. Et pluss om det kan kombineres med de to andre urene jeg annonserer samtidig.
Befinner meg i Oslo, nært Storo. Student, og er tilgjengelig til de fleste tider.
REFERANSER
Noe fersk i gamet, og har ikke opparbeidet en haug med referanser enda. Kun gode hittil dog, og finnes i Good guy-tråden.
Send PM med alle mulige spørsmål, også spørsmål om å få kjøpe uret.
MINE BILDER
Det første bildet er supplerende fra det store nettet, siden jeg ikke tar bilder gode nok for uret.
Og så kommer mobilkameraet:
Støv!
Annonsemal skamløs stjelt, takk til opphavsmann.
UR
Seiko SARB017 med herlig grønn skive, med gulldetaljer.
Nypris i dag:
Kommer an på hvilken nettbutikk du bestiller fra og om du skal betale moms. 3800-4000,-
Si gjerne fra om den finnes hos norske forhandlere.
SPESIFIKASJONER
Verk: Seiko 6R15
Kassemateriale: Stål
Kassediameter: 38mm
Tykkelse: 12mm
Lug-til-lug: 46.5mm
Avstand mellom lugs: 20mm
Glass: Safir
Alder: Juli 2014.
TEKNISK OG KOSMETISK TILSTAND
Går godt. Ser veldig pen ut.
Kan besiktes i Oslo ved behov.
BÆREREDSKAPER OG ANNET
Kommer på den originale brune skinnreimen. Jeg kommer til å slenge med et par NATO-reimer i både skinn og stoff, ettersom den originale ikke er av spesielt høy kvalitet. Har likevel kun benyttet meg av den originale reimen selv, synes det så best ut til den litt kraftige kassen og flotte skiven.
BOKS OG PAPIRER
Ytterboks, innerboks, garantikort (tror det er utgått, dessverre) og manualer.
FORHOLD JEG VIL FREMHEVE
Et ur jeg har brukt regelmessig i rotasjon med andre og hatt mye glede av, derav naturlige hairlines. Som nevnt vil jeg legge ved natoreimer i tilfelle kjøper ikke skulle like originalreimen.
OPPGJØR
Ser for meg 3.000,-. Det skal et nytt ur inn i boksen, så det er egentlig kun rent salg som er aktuelt. Skulle du likevel ha noe spennende, send meg gjerne et forslag. Et pluss om det kan kombineres med de to andre urene jeg annonserer samtidig.
Befinner meg i Oslo, nært Storo. Student, og er tilgjengelig til de fleste tider.
REFERANSER
Noe fersk i gamet, og har ikke opparbeidet en haug med referanser enda. Kun gode hittil dog, og finnes i Good guy-tråden.
Send PM med alle mulige spørsmål, også spørsmål om å få kjøpe uret.
MINE BILDER
Det første bildet er supplerende fra det store nettet, siden jeg ikke tar bilder gode nok for uret.
Og så kommer mobilkameraet:
Støv!