Solgt Seiko SARB033 (sort)

Medlem
31. juli 2010
Sted
Stavanger
Selger min Seiko SARB033 med 6R15 verket.

PRIS: 2500kr ink fraktkostnader.

Den ligger ny på amazon/seiya til 312$-330$, noe som tilsvarer 3300kr-ish ink moms. Prøver med 2600kr inklusiv sporbar sending til hele norge. Evt 2500kr i sandnesområdet. De forrige på K/S har ligget ute til 2800ish kr. Uten at jeg vet hva de virkelig gikk for...

Kommer med boks + papirer. Dog er papirene ustemplet da garantien som foreligger fra Seiko kun er gyldig i Japan. Tror dette er standard prosedyre på JDM-klokker (japanese domestic market). Uret er produsert desember 2014 (4D på serienummeret). Uret er knapt brukt.

Nydelig klokke med bra finish. Det eneste negative er at lenken ikke holder samme kvalitet som resten av uret. Vil anta dette er for å holde nede produksjonskostnadene. Selv med alle detaljene er det ikke snakk om en klokke til titalls tusen...derav innsparingen på lenka.

Lenken er også tilpasset ca 17,5-18cm håndledd. Det følger med 2 ekstra linker, men pinnen mellom leddene er borte. Aner ikke om dette er noe man kan få tak i eller ikke. Men personlig hvis jeg skulle beholdt klokken hadde jeg nok byttet ut lenka med en fin rem. Klokken fortjener bedre enn den standard medfølgende lenka.

Bildet nedenfor er av det aktuelle uret. Men merkene på glasset er ikke bruksmerker, bare hår eller noe lignende. Glasset er perfekt. Kassen har ingen riper. Vanvittig bra stand.

Glass på bakside, dekorert rotor, men ikke verk. Pent å se på. Kassen er litt bøyd slik at den ligger pent på armen.

Utfyllende info på SARB033 ligger lett tilgjengelig på nettet.