Seiko sarb033 vs sarb045

Medlem
8. juni 2012
Sted
Engavågen
Jeg tengte jeg skulle kjøpe meg en seiko sarb om en mnd eller to når jeg får penger nokk ,har sikkla lenge etter en sarb.
Men jeg klarer ikke å besteme meg hvilken ,i utgangspungte vil jeg ha sarb045 pga den blåe fargen er jo bare såååå fin. men jeg sliter litt med å finne en på nettet. Vurderer også sarb033 pga at den har lume.
Er det noen som har en av de to klokkene eller en annen sarb å anbefale setter jeg stor pris på det.
Gjerne bilder også.

Jeg tengte jeg skulle kjøpe meg en seiko sarb om en mnd eller to når jeg får penger nokk ,har sikkla lenge etter en sarb.
Men jeg klarer ikke å besteme meg hvilken ,i utgangspungte vil jeg ha sarb045 pga den blåe fargen er jo bare såååå fin. men jeg sliter litt med å finne en på nettet. Vurderer også sarb033 pga at den har lume.
Er det noen som har en av de to klokkene eller en annen sarb å anbefale setter jeg stor pris på det.
Gjerne bilder også.

Sitter på verdens tregeste ice linje ute på havet nå, men mener jeg har lest noe på Yeoman sine sider.

Jeg har SARB033, og anbefaler den på det sterkeste. Har den på hånden nå, faktisk!

Eneste alternativet jeg ville vurdert var den litt dyrere SARB021, som har en litt mer forseggjort kasse og finish.

Jeg tror jeg satser på sarb033.har lyst på en med lume å det ser ut som sarb045 er dyrere også.
Ser di har sarb033 på chreationwatches.

Sent from my GT-I9100 using Tapatalk 2

Min Sarb021. Anbefales.

IMAG1674-1-12.jpg

aaf7b2e2-1.jpg

d81115b7.jpg

http://www.thewatchsite.com/index.php?topic=12723.0

Bruk søkefunkjsonen så finner du min unboxingstråd ;)

Er det noen som har bestillt fra seiyjapan før? Lurer på hvor lang leverings tiden er å hva de tar i frakt.

Jeg har kjøpt hos Seiya og har bare gode erfaringer. Gikk kjapt så vidt jeg husker. Fraktpris husker jeg ikke, men ingen upris. Anbefales.

Jeg har kjøpt hos Seiya og har bare gode erfaringer. Gikk kjapt så vidt jeg husker. Fraktpris husker jeg ikke, men ingen upris. Anbefales.

Takk for svar. Skal bestille så snart jeg klarer å bestemme meg mellom sarb033 å 035.

Jeg har handlet fra Seiya en gang for noen år tilbake. Han tok ca $40 for å sende med Fedex el.l. Veldig hyggelig handel så vidt jeg husker, jeg betalte med Paypal, og hadde klokken her innen en uke eller så.

Vurderer å legge min SARB021 for salg da den får litt for lite armtid...mulig dette er ulovlig reklame, men dog. :)